Megfogadod az ország egyik leggazdagabb emberének tanácsait?

Demján Sándor neve sokaknak ismerős lehet. Az ország egyik leggazdagabb emberéről van szó, aki már a húszas évei elején is több, mint ezer embert irányított. Fiatal kora ellenére is mindig tisztelték és kiváló  vezetőnek tartották, ez pedig az elmúlt évek során sem változott. Mindenről határozott véleménnyel bír, és megállapításai sokszor sarkalatosak, nincs ez másképp a vezetői elképzelésével sem. Az ő üzleti tanácsai következnek. “Megfogadod az ország egyik leggazdagabb emberének tanácsait?” bővebben

12 üzleti bölcsesség és tanács a magyar milliárdos vállalkozótól

Mindenki ismeri a Fornetti nevét. A márka magyar gyökerekkel rendelkezik, kitalálójuk önerőből hozta létre és futtatta fel, ezzel számos új munkahelyet teremtve itthon. Ma már a brand nemzetközileg is ismert, nem beszélve arról, hogy milliárdokat ér. Sajnos nem régen külföldi kézbe került.

Alapítója, Palásti József egy interjú során a következő bölcseleteket, tanácsokat, és életfilozófiai nézeteket hagyta ránk, mielőtt az amerikai piac felé venné az irányt és új dolgokban mérettetné meg magát. Az ő üzleti tanácsai következnek: “12 üzleti bölcsesség és tanács a magyar milliárdos vállalkozótól” bővebben

Milyen szabályok kellenek az online nyereményjátékokhoz?

Új felhasználók bevonzására, a már meglévők ösztönzésére és a felhasználóink számának gyarapítására egy remekül bevált és használt marketing stratégiai eszköz a nyereményjáték. Lényeges kérdés azonban, hogy milyen jogi feltételeket kell kielégíteni ahhoz, hogy a nyereményjátékunk szabályos legyen. Ide tartoznak az adatvédelmi, reklám szabályzási, fogyasztóvédelmi szabályok, szerencsejáték törvények és az e-keresekedelmi szabályozások is. “Milyen szabályok kellenek az online nyereményjátékokhoz?” bővebben

Így csináld: szabályos Facebook promóciók, nyereményjátékok

Azon vállalkozások számára, akik a közösségi médián is megtalálható generációkat tartják célközönségnek, elengedhetetlen marketing eszköz a Facebookon történő promóció. Ez egy hatékony eszköze, hogy gyorsabban és viszonylag olcsón eljuttassák termékeiket és szolgáltatásaikat a legszélesebb körű vásárlókhoz.

Nézzük meg az ehhez szükséges szabályokat. Fontos megemlíteni, hogy amennyiben nem vagy valamiben biztos a cikk elolvasása után sem, mindenképp kérjen szakértői segítséget – a szabályok ugyanis rendszeresen változnak, módosulnak.

“Így csináld: szabályos Facebook promóciók, nyereményjátékok” bővebben

Ők a hazai FB-influencerek: A két Tibi közel 35 millió megosztást csinált 2016-ban

A Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete és a Lyzr médiaelemző cég nagy fába vágta a fejszéjét, ugyanis együtt, érdekes kutatást hoztak létre az egész 2016-os közösségi média aktivitásról. Itthon közel hatmillió aktív Facebook felhasználó van jelen. A felmérést csak a kedvelésekre és a megosztásokra terjesztették ki, a kommenteléseket figyelmen kívül hagyták. A folyamat során 6000 hazai oldalt, különböző közösségeket, magyar hírességek oldalait és újságokat figyeltek meg, viszont a felmérésből kihagyták a céges- és a rajongói oldalakat. “Ők a hazai FB-influencerek: A két Tibi közel 35 millió megosztást csinált 2016-ban” bővebben