Sipos Zoltán
13:25 MiniCRM 3. terem
Kreatív Kontroll Kft.
ügyvezető
Sipos Zoltán a magyar marketing egyik fenegyereke, marketingstratégiai tanácsadó. Most éppen 6 különböző cégnél interim marketingvezető, egyébként a Kreatív Kontroll ügyvezetője és alapítója.
AI 2025: szövegírás és marketingstratégia az MI korában
Provokatív előadásunkban feltesszük a kérdést: valóban fejlődik a marketing? Az AI megjelenése új lehetőségeket nyit, de mégis mire megyünk mindezekkel, ha eközben az EU megköti a kezünket: az adatvédelem nevében már gyakran a kattintások felét nem tudjuk követni. Míg korábban azt mondtuk, egyre jobban mérünk és egyre személyre szabottabb hirdetéseket fogunk megjeleníteni, most az is kérdés, hogy egyáltalán a XXI. századi marketingperszonalizáció megvalósítható marad-e. Mi történik, ha a miközben a Meta- és Google-hirdetések egyre drágábbak, de közben egyre rosszabbul is célozhatók, irtózatos mennyiségben megjelennek az AI-generálta szövegek és vizuális anyagok? Ha minden ügyfeled a ChatGPT-t kérdezi majd és nem keres rád Google-ben, akkor lesz SEO-ból AIO (mesterségesintelligencia-optimalizálás). Egyre alacsonyabb a digitális marketing célzóképessége, az egyre növekvő tartalmi igényt pedig profi stábok helyett laptop előtt srácok állítják elő, de akkor mi várható a marketingkommunikáció területén? Mire készüljünk és hová költsünk 2025-ben, hogy a technológiai tünemények lelkes kipróbálása mellett a vállalkozás valódi céljait szolgáljuk: ügyfelet és bevételt teremtsünk? Sipos Zoltán marketingstratéga bemutatja, hogy miképp omlik össze az ügynökségi modell, miközben még nincs a helyében más és mit lehet tenni egy olyan kommunikációs korszakban, mikor a kattintások száma csökken, a méréseink pedig pontatlanná válnak.
Copyright © 2019-2022 Honlapmenedzser.hu