• menu Kezdőlap
  • user image Előadások
  • user image Előadók
  • user image Kiállítók
  • user image Partnerek
menu
Magyar Marketing Fesztivál
Egerszegi Krisztián
Egerszegi Krisztián

10:05 Workshop terem
MiniCRM Zrt.
cégépítő

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A 1,5 milliárd forintos árbevételű IT cége felépítése után, a MiniCRM Zrt-vel is sikerült piacvezető szereplővé válni Magyarországon és Romániában. 2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2024-ben már 100 fős a cég, több mint 2000 ügyféllel, romániai leányvállalattal és több mint 2 milliárd forint árbevétellel. 2014-ben megnyerték a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami jó visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerültek. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlodott, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisban megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után 3 hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen regényes formátumban adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

Cégépítők workshop

Azonnal használható gyakorlati módszerek, amik új löketet adnak az értékesítésednek:
- A workshopon olyan gyakorlati módszerekről lesz szó, amikkel azonnal eredményesebbé teheted az értékesítésed.
- Olyan meggyőzéstechnikai alapelveket mutatunk, amiket minden KKV-nak kötelező ismerni, hogy jobb eredményeket érjen el.
- Megosztjuk veled azt is, hogy mi mit tanultunk a saját hibáinkból és miért kell folyamatosan fókuszban tartanunk az értékesítésünk fejlesztését.
- A célunk az, hogy ezekkel a módszerekkel segítsünk megduplázni a lezárási arányt, ami akár dupla bevételt is jelenthet neked, ugyanannyi érdeklődőből.
< vissza az előadókhoz