Bay Áron
10:40 theMarketer 5. terem
Exact Match
ügyvezető
Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 15 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 500+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA és a A Deutsche Telekom IT Solutions kampányaiban. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
Analitika vezérelt sales
Az előadás bemutatja, milyen eszközökre van szükséged 2025-ben, hogy a lehető legpontosabban tudd mérni az online értékesítésed és hogy hogyan tudod a Google Analytics-ből kinyert adataidat a bevételeid növelésére használni.
Copyright © 2019-2022 Honlapmenedzser.hu