Szabó Balázs
13:25 DHL 6. terem
HD marketing
Google Ads & Analytics divízió vezető
Szabó Balázs a HD Marketing Google Ads & Analytics divíziójának vezetője. Több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a PPC kampányok menedzselése és az adatvezérelt marketing terén. Balázs fő szakterülete a digitális kampányok teljesítményének folyamatos optimalizálása, különös tekintettel a mérési rendszerekre és a konverziók maximalizálására. Elkötelezett a folyamatos innováció és a digitális marketing legújabb trendjei iránt. Az adatvezérelt megoldások és a precíz méréstechnika révén hozzájárult számos hazai és nemzetközi projekt sikeréhez.
Sikeres webshopok: Mindenkinek van egy terve, addig amíg....
A stratégiai tervezés nem változott és továbbra is elengedhetetlen, de most már sokkal gyorsabban kell reagálni és módosítani a terveken.Megérkezett az AI és vele együtt a külföldi konkurensek is. Így felmerül a kérdés, hogy hogyan őrizzük meg a versenyelőnyünket, mi legyen a stratégiánk 2025-ben.CRM vagy CDP. Mégis ezek közül melyik támogatja jobban a marketingem?Hogyan érdemes használni generatív AI-t a webáruházamban?Azonnali szállítás vagy rugalmas visszaküldés? BNPL vagy előfizetés? A kis apróságok mégis csak elefántok? 14 év alatt sok változást éltünk meg a piacon a partnereinkkel, innen is a hullám hegyére kerülünk!
Copyright © 2019-2022 Honlapmenedzser.hu