Új korszak a rendezvényszervezésben : Az 1000%-os Marketing Fesztivál garancia!

Közel 10 éve szervezek (én, Miklovicz Norbert) rendezvényeket az egyéb marketing-tanácsadói (elsősorban marketingtervezés, marketingstratégiák) munkáim mellett. Először kis 20-30 fős tréningeket szerveztem (Akadémia112), 7 éve pedig életre hívtuk a Magyar Marketing Fesztivált, amely mára már Magyarország legnagyobb, kimondottam kis- és középvállalkozások marketingtrendjeivel foglalkozó üzleti fesztiválja. [Nézd meg a programot, siess, utolsó 100 jegy!]

A rendezvény, a márka népszerűsége töretlen. Az 50+ stand (amelyek nem olcsók) 1.5 hónap alatt elkelnek, minden évben várólista alakul ki, a jegyértékesítés pedig minden évben rekordokat dönt – a poszt megírásakor a tavalyi állapothoz képest +300 jegyben állunk, amely döbbenetes nagy szám. Sokan örülnének már egy ekkora rendezvénynek, nem hogy egy pillanatnyi állapot különbségének.

Szerencsésnek érzem magam, hiszen úgy érzem értékes dolgot alkottunk meg, amivel segítünk a magyarországi vállalkozóknak, cégeknek + még szeretem is csinálni. Mind a mellett olyan rendezvényszervezési tapasztalatokkal gazdagodom évről évre, amit sokan szeretnének kihasználni, alkalmazni – de kötöm magam az elveimhez: egy évben csak egy mega-rendezvényt szervezek. Csak így tudom biztosítani, hogy az a rendezvény az értékrendem szerint a legjobb, legszínesebb és legnagyobb legyen.

Miért mennek el egy rendezvényre a hazai cégvezetők?

Tapasztalataink szerint két fő dolog mozgatja meg a cégvezetőket, döntéshozókat, ha döntési helyzetbe kerülnek egy konferenciát illetően. Egyik az új tudás, új inspiráció, az újdonságok megismerése. Egyszóval: tanulni valami hasznosat, amit a vállalkozásába hazavihet, adaptálhat és amelyekkel fejlesztheti vállalkozását. Ez a tudásfaktor.

A másik dolog pedig az új kapcsolatok, új partnerek szerzése, akikkel együtt dolgozva (partnerként vagy megbízóként) új lehetőségeket nyithatnak vállalkozásuk életében. Ez pedig a kapcsolatfaktor.

Mit nem akarnak a cégvezetők egy rendezvényen?

A magyar vállalkozók, cégvezetők, döntéshozók tudatos emberek. Egy dolgot nem akarnak: kidobott időt. Az nem szeretik. Kerülik, ha valaki vagy valami rabolja az idejüket. A konferenciában is kétféleképpen csalódhatnak: ha a tudásfaktor vagy a kapcsolatfaktor nem működik, akkor úgy érzik: az idő kidobott volt. S erre – nekem hidd el – egy év múlva is emlékezni fognak és NEM-et mondanak a rendezvényre.

Jó kérdés – ha felmerül benned – melyik faktor a fontosabb: természetesen a tudásfaktor. A kapcsolatfaktor rajtuk múlik, a tudásfaktor inkább a rendezvényszervezőn. Ritka (velem még soha nem fordult elő) hogy azért panaszkodjanak rám, hogy nem sikerült új kapcsolatot kialakítaniuk. Tehát a tudásfaktor a kritikus.

Hogy védekeznek ez ellen a hazai rendezvényszervezők?

A hazai rendezvényszervezők kétféleképpen védekeznek ez ellen, mert nem tudnak máshogy: pénzvisszafizetési-garancia és (próbálva a tudásfaktorra hatni) trendgaranciát adnak (vagyis: garantálják, hogy újdonságokat fognak hallani). De igazából a trengarancia csak egy üres ígéret – a fedezete ennek is a pénzvisszafizetési-garancia.

Ha most mega-konferenciákról beszélünk én biztos vagyok benne, hogy a trendgarancia minden nagy hazai konferencián kihasználható lenne, mert képtelenség mindenkinek újat tanítani.

Őszinte leszek: ez egy fejlesztendő dolog volt nálunk is a Marketing Fesztiválon. 1500+ cégvezetőnél képtelenség mindenkinek újat mondani, hiszen valaki full profi, csak a kapcsolatokért jön.

Miért nem ér semmit a pénzvisszafizetési garancia és egyéb garanciák?

Ahogy a pénzvisszafizetési, úgy a trendgaranciát is alig igénylik a csalódottak. Ez tény, tapasztalat, de leginkább emberi pszichológia. Még ha meg is kérdezi a szervező, kutatások szerint a csalódottak 60%-a nem jelzi, hogy nem tetszett valami, mert úgy érzi nem éri meg vele még több IDŐ-t elpocsékolni. Még írja meg a véleményét, még küldje be, még esedezzen, hogy visszakapja a befizetett 20.000 Ft-ot? Nem, ez nem így működik.

Ami miatt nem működnek ezek a garanciák: az az időfaktor. Az idejét senki nem adja vissza a konferenciára látogatónak és úgy érzi: “A konferencián nem tanultam újat, csalódott vagyok, kidobott idő volt.”.

Marhára nem érdekli, hogy visszafizeti a pénzét a konferenciaszervező, az idejét nem adja vissza. Így aztán nagyon könnyű azt mondani: nálam pénzvisszafizetési garancia van, nálam trendgarancia van. Már bocsánat: de ez a látogató szempontjából semmit, de semmit nem ér!

Mit ad a Magyar Marketing Fesztivál 1000%-os garanciája?

Adva volt a feladat. Hogyan tudjuk kezelni azt, ha egy látogató a 27 előadásból (csak hogy a VII. Marketing Fesztivál előadásainak mennyiségénél maradjunk) 4 esetében azt érezte:

“A konferencia ezen előadásán nem tanultam újat, csalódott vagyok, kidobott idő volt.”

A pénzvisszafizetés nem segít. Tapasztalatból mondom. 90%-ból nem kérik vissza, az a 10% pedig – ha vissza is kéri a pénzét –  csalódott marad. Miért? Mert a tudásfaktor-t nem elégítettük ki, így az időfaktor is megjelent. Azt fogja mondani: “Eljöttem, nem az én szintem, nem érte meg, kidobott idő, többet nem jövök.”

Csalódott ügyfél még soha sem vált elégedetté, csak azért, mert visszakapta a pénzét, amit visszakövetelt 🙂

Kérdem én: Ezek után úgy gondolod, bármit is ér, ha kiírod, hogy pénzvisszafizetési garancia? HA-HA-HA…. az első csalódott látogatóig úgy gondolod, működik.

Az 1000%-os Magyar Marketing Fesztivál garancia

Ennek a páratlan és valóban egyedülálló garancia keretein belül vállaljuk, hogy ha egy előadás nem tetszett neked, nem ütötte meg az elvárt mércét, úgy érzed, hogy nem tanultál semmit, akkor ezt lesz lehetőséged jelezni nekünk.

A garancia vállalja, hogy ha bármely ilyen előadás esetében a nem tetszésedet fejtetted ki, abban a témában mi, a rendezvény szervezői tovább tanítunk. Tehát újabb online vagy személyes előadást, újabb online oktatóanyagot, vagy egy személyes tréninget, telefonos tanácsadást kapsz. Lehet tőlünk kapod ezt a további képzést, lehet az előadótól, vagy egy másik partnerünktől – ennek igazán nincs is jelentősége és nincs is előre megkötve. Ami fontos: Nem hónapok múlva, nem hetekkel később – hanem szinte napokon belül.

A garancia formája tehát nem kötött, a továbbtanítás a tény és az, hogy mindaddig foglalkozunk Veled, amíg azt mondod: “Oké, kaptam új tudást ebben a témában.”

Ezzel tudjuk elérni, hogy a Magyar Marketing Fesztiválon SENKI ne mondhassa: “Nem tanultam újat, kidobott idő volt ez az előadás.”

Ezzel az 1000%-os garanciával a látogatóink jövő évi gondolata csak is az lehet, hogy: “Ide mindenképp elmegyek, mert itt garancia van az új tudásra” – és ez a garancia valódi. Nem pedig egy látszólagos pénzvisszafizetési, vagy trendgarancia.

Ez a garancia alapjaiban forgatja fel a hazai rendezvénypiacot

Tudjuk, hogy ezzel az 1000%-os garanciával olyat lépünk meg, amit még soha senki nem mert meglépni Magyarországon, mert ez már nem számolt kiadás, idő, energia. De nálunk magasan van a léc és csak a maximális elégedettséget vagyunk hajlandóak elfogadni. Ez a minőségi szintünk.

Gyere el Magyarország egyetlen olyan konferenciájára, ahol a magas szakmai szinvonal mellett ilyen, 1000%-os garancia is van. Nézd meg a programot! (Siess, utolsó 100 jegy!)