💬 Minden jegyvásárló ingyenes, alap hozzáférést kap a KKVMátrixhoz, amely az erre a közösségre építő kapcsolatépítő, leadszerző díjmentes hálózat. 💬
Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Budapest | 2025. január 23.


Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta.
Készülj fel velünk Te is a 2025-ös év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat!
1500+
döntéshozó
50+
kiállító
30+
előadó
100+
új kapcsolat
ELŐADÁSOK
08:30 - 09:00
MiniCRM 3. terem
Nebehaj Vanda

Konkurenciaelemzés 2025-ben: Miért és hogyan csináld hatékonyan?


Az előadásban a versenytárselemzésnek a fő pontjait emelem ki gyakorlati példákkal, és kevéssé ismert technikai módszerekkel. Ezzel a módszertannal vezettünk be kedvezőtlen piaci körülmények között több olyan terméket és szolgáltatást, ami utána sikeres lett, és az elvárások felett teljesített. Miért és mennyit foglalkozzunk a konkurenssel? Hogyan csináljuk, tippek és trükkök 2025-re! Tarts velem!

Nebehaj Vanda a Mazuri Marketinget 2016-ban azzal a céllal alapította, hogy minden vállalatnak teljeskörű marketing megoldást találjon, ami túlmutat egy-egy kampánykezelésen. Az etikus hozzáállásban, a pozitív kommunikáció és a folyamatos fejlesztés erejében hisz. Ma már az EU több országában is szolgáltatnak három idegen nyelven, és több száz projektet kezelünek havi szinten. Szakmai vezetőként, és alapítóként is elsődleges céljának tekint minden rájuk bízott vállalatot sikerre vinni a marketing erejével.

09:05 - 09:35
MiniCRM 3. terem
Egerszegi Krisztián

Cégvezetőből cégépítő: amikor a cég dolgozik helyetted


Hogyan válhatsz olyan tulajdonossá, aki nem a cég napi működésében van jelen, hanem a stratégiai irányítást végzi? Megtudhatod, miként építsd fel a vállalatot úgy, hogy az önállóan is hatékonyan működjön, és te a növekedésre és új lehetőségekre koncentrálhass.

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A 1,5 milliárd forintos árbevételű IT cége felépítése után, a MiniCRM Zrt-vel is sikerült piacvezető szereplővé válni Magyarországon és Romániában. 2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2023-ban már 100 fős a cég, több mint 2000 ügyféllel, romániai leányvállalattal és 1,8 milliárd forint körüli árbevétellel. 2014-ben megnyerték a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami jó visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerültek. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlodott, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisban megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után 3 hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen regényes formátumban adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

10:05 - 10:35
MiniCRM 3. terem
Szaladják Linda

Google Ads 2025: vedd a kezedbe az irányítást!


Tudatosság, maximalizmus és kontroll. Ezen hívószavak mentén mutatom meg neked az előadásomban, hogyan tudod sikeresebbé tenni a Google Ads kampányaidat. Ne ülj az Ads fiókod előtt a csodát várva, mert ha most úgy érzed, káosz uralkodik a rendszeredben és nem a te kezedben van az irányítás, tettek nélkül ez így is marad. Mutatok neked jól bevált kampánystratégiákat és konkrét javaslatokat is, amiktől jobban teljesíthetnek a kampányaid és javulhat a hirdetéseid megtérülése. Az én tapasztalatom a Te sikereddé is válhat!

Szaladják Linda kimagasló gyakorlati tapasztalattal rendelkezik a Google Ads kampányok kezelése terén. Elsősorban kis-és középvállalkozások Google Ads fiókjait optimalizálja és teszi hatékonyabbá az online jelenlétüket. Jelentős hirdetési tapasztalattal rendelkezik a konverzióra optimalizált bevételnövelő kampányok felépítésében, webshopok, szolgáltatások hatékony hirdetésében, illetve termékbevezető, népszerüsítő kampányok stratégiai kidolgozásában és megvalósításában. Egyedi módszertana alapján kidolgozott Google Ads tréningjein több százan tanulták már meg a hirdetési rendszer használatát.

10:40 - 11:10
MiniCRM 3. terem
Zabari István
és Bakonszegi Norbert

Webdizájn és UX trendek 2025


Felhasználói élmények vs. több konverzió. Az előadás bemutatja, hogyan alakíthatod át weboldalad a felhasználói élmény optimalizálásával, és milyen új dizájnmegoldások hódítanak majd az elkövetkező években. Mindez hogyan hat a bevételedre? Fedezd fel a legfrissebb webdesign és UX trendeket, amelyek 2025-ben meghatározzák a digitális élményeket és a webshopod eredményességét.

Zabari István a lumenet.hu világítástechnikai webáruházat működtető Lumenet Kft. és a magyar e-kereskedelmi szakma képzésére létrejött Ekereskedelmi Akadémia Kft. egyik alapító tulajdonosa valamint E-Commerce Hungary alelnöke évtizedes e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója. Online pályafutása 2012 november végén indult a Vilagitas.eu oldal megnyitásával. Előtte világítástechnikai kivitelezéssel és korábban értékesítéssel foglalkozott, de volt szerencséje pár évig koordinálni egy akkoriban Magyarországra belépő élelmiszer-üzletlánc első száz üzletének villamos és világítástechnikai kivitelezését is.
Saját lakása jelzálog hiteléből, saját megtakarításból és anyósa családi ékszereinek zálogházba tételéből útnak indított álom a Lumenet már több mint 600 000 rendelést teljesített, az elmúlt években számtalan díjat és elismerést nyert, mára vezető világítástechnikai webáruház lett nettó 1,8 MRD Forint feletti éves árbevétellel.
A Lumenet szó ma már európai védjeggyé vált és István csapata mindent elkövet azért, hogy szenvedélyükből, a minőségi világításból minél többet átadhassanak vásárlóinknak és bebizonyítsák szlogenünk: A világítás itt kezdődik. Lumenet®
István véleménye szerint kétféleképp lehet dolgozni: vagy a legvadabb kamasz szerelem szenvedélyével, vagy sehogy. Nagyszerű munkatársaival, ezzel a szenvedéllyel építették fel az ország legnagyobb világítástechnikai e-kereskedését.

11:15 - 11:45
MiniCRM 3. terem
Lévai Richárd

Közösségi média stratégiák, újdonságok 2025-ben


Facebook, Instagram, Youtube és más új közösségi hálózatok. Hogyan alakítsuk ki 2025-ös social media marketing stratégiánkat?

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzoje. Az első szakember Magyarországon, aki tagja volt a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak. Marketing szakmai blogja a Közösségi kalandozások már 13 éve ad segítséget a legkorszerubb megoldások iránt érdeklodoknek. Több, mint 10 éve tart gyakorlat fókuszú marketing képzéseket, 2021 óta vezeti a digitális marketingeseket naprakészen tartó Liftup Akadémiát, ahol a Liftup Social Media Hub oktató platform segítségével támogatja azokat a marketingeseket, akik sikeresek és naprakészek szeretnének lenni ezen a gyakran változó területen.

12:15 - 12:45
MiniCRM 3. terem
Hamarosan felfedjük

Márkaépítés 2025-ben: hogyan tűnj ki a zsúfolt piacon?

12:50 - 13:20
MiniCRM 3. terem
Filo Angéla

E-mail marketing az AI korában


Az előadás az e-mail marketing világának legújabb trendjeire fókuszál, kiemelve azokat a mesterséges intelligencia által vezérelt technikákat és stratégiákat, amelyekkel hatékonyabban érhetők el az ügyfelek. A résztvevők betekintést nyerhetnek az automatizáció, a perszonalizáció és az adatvezérelt döntéshozatal legjobb gyakorlataiba.

Filó Angéla AI és digitális marketing fejlesztési szakértő, aki több mint 18 éves tapasztalattal segíti a cégtulajdonosokat és startupokat. Képzései az AI legújabb trendjeit és innovatív megoldásait mutatják be. Tapasztalatait a hazai mellett német, francia és amerikai vállalatoknál szerezte. Karrierjét retail hálózatokban és közép-európai franchise rendszerben is építette, és a marketing szakmát mind ügynökségi, mind ügyféloldalról jól ismeri. Igazgatóként a marketing stratégián túl online kereskedelemmel és B2B kommunikációval is foglalkozott. Tanácsadóként cégtulajdonosokat és vállalkozókat mentorál. Kiemelten foglalkozik az inbound/email marketing folyamatokkal, és rendszeresen előad szakmai konferenciákon és egyetemeken. Sikerei alapjának a gyakorlatias megközelítést, a kapcsolatokat és a folyamatos képzéseket tartja.

13:25 - 13:55
MiniCRM 3. terem
Sipos Zoltán

Szövegírás az AI korában


A mesterséges intelligencia térhódításával a szövegírás is átalakul. Az előadás bemutatja, hogyan használhatjuk ki az AI nyújtotta lehetőségeket a tartalomkészítésben, miként kombinálható a kreativitás és a technológia a hatékonyabb, gyorsabb és eredményesebb kommunikáció érdekében. Fedezd fel, hogyan segíthet az AI abban, hogy jobb szövegeket írj, és hogyan őrizheted meg az emberi érintést a gépi eszközök mellett.

Sipos Zoltán a magyar marketing egyik fenegyereke. A Kreatív Kontroll Kft. ügyvezetője és alapítója, amely stratégiai-, szövegíró és tartalommarketing-ügynökségként működik Magyarországon.

14:00 - 14:30
MiniCRM 3. terem
Gyarmati Fanni

Generációs különbségek a marketingben/kommunikációban


Feltárjuk a különböző generációk közötti kommunikációs és marketingbeli különbségeket, különös tekintettel a Y, Z generáció igényeire. Megtudhatod, milyen stratégiákat alkalmazz, hogy hatékonyan szólítsd meg ezeket a fiatal fogyasztói csoportokat, és hogyan alakíthatod ki az eladásokat ösztönző üzeneteket az ő preferenciáik alapján. Persze szóba kerül az X és az Alpha generáció is.

Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója, a Forbes 30 Under 30 listáján is helyet kapott, miután cégük, a Diverzum sikeresen felkeltette minden befektető érdeklődését a “Cápák között” című műsorban, ahol végül Balogh Petya ajánlatát fogadták el. A Diverzummal Fanniék újító diákkedvezményeket hoztak be a magyar piacra, és építettek fel egy Z generációhoz szóló platformot.

15:00 - 15:30
MiniCRM 3. terem
Kerek István

AI-alapú vásárlói élmény és egyéb AI trendek 2025


Hogyan lehet a mesterséges intelligenciát hatékonyan alkalmazni a vásárlói élmény növelésére? Ismerd meg az AI által vezérelt trendeket, amelyek 2025-ben meghatározzák az ügyfélszolgálatot, a testreszabott ajánlásokat és a vásárlói elégedettséget, valamint hogyan építhetsz erősebb kapcsolatot a digitális ügyfelekkel.

Kerek István marketing szakember, a legnagyobb AI-val foglalkozó Facebook csoport, a ChatGPT magyarul facebook csoport alapítója. Az AI Business Development területén tevékenykedik, ahol fő célja, hogy a digitális és AI eszközök segítségével csökkentse a felesleges költségeket, növelje a muködési hatékonyságot, új ügyfeleket szerezzen, és elmélyítse a meglévő partnerekkel való kapcsolatokat, mindezt könnyen skálázható és fenntartható folyamatok keretében. Közel három évtizede van az informatika területén, 2008 óta foglalkozik AI fejlesztésekkel és az évek során komoly tapasztalatot szerzett nem csak az elméleti, de a gyakorlati oldalról is. Az első weblapját még 2000-ben készítette, és azóta a digitális üzletfejlesztés megszállottja. Nem csupán könyvekből, hanem a valóságban szerzett tapasztalatokból merítve nyomon követi a legújabb nemzetközi trendeket, és munkásságában mindig igyekszik egy lépéssel az aktuális trendek előtt járni. Célja, hogy olyan innovatív megoldásokat hozzon létre, amelyek megelőzik korukat. A digitális világ kihívásait lelkesedéssel és megszállottsággal fogadja, több mint 50 000 órát töltött el a digitális technológiák megismerésével, 15 éve merült el a mesterséges intelligencia világában és körülbelül 1 000 órát töltött a ChatGPT tanulmányozásával annak első megjelenése óta. A mai napig aktívan követi és alkalmazza a legújabb technológiai trendeket, egyetemi óraadó tanárként nagy örömmel osztja meg tapasztalatait és ismereteit mind az egyetemi hallgatókkal, mind a szakmai közösséggel. Az innováció iránti elkötelezettségének bizonyítékaként a Tik-Tok algoritmusának mélyebb megértése érdekében létrehozott egy 13.000 követővel rendelkező csatornát, melyhez AI-alapú elemzési és automatizált videókészítési rendszert fejlesztett.

15:35 - 16:20
MiniCRM 3. terem
dr. Újszászi Bogár László

A meggyőzés művészete 2025-ben


Az előadás rávilágít, hogyan befolyásolható a vásárlói döntéshozatal a modern technológia és az AI világában? A profi értékesítők csak jobban ismerik a pszichológiát? Fedezd fel a legújabb meggyőzéstechnikai eszközöket, stratégiákat a fogyasztói magatartás illetve döntéshozatal formálásában, és tanuld meg, hogyan alkalmazhatod ezeket a módszereket sikeresen az üzleti világban.

Dr. Újszászi Bogár László (Ph.D), a Corvinus Egyetemen tanít meggyőzéstechnikát és ebből doktorált az ELTE-n. A doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai University-n.
Számos nagyvállalat rendszeresen meghívott szakértője (IBM, Lindab, Dupont Pioneer, Dow Dupont, Caterpillar, Alvogen, Opten, Konica Minolta stb.). Az ingatlanszektorban kizárólagos együttműködése van az Otthon Centrummal.
Számos írása jelent meg a Forbesban, rendszeresen felkért szakértője az M1 gazdasági műsorának. A Magyar Rádió retorikai kerekasztal beszélgetésének állandó vendége.

08:30 - 09:00
Olcsóbbat.hu 9. terem
Hamarosan felfedjük

Influencer marketing trendek 2025


Az előadás betekintést nyújt a legújabb közösségi média marketing irányzatokba és az influencer együttműködések jövőjébe. Megismerhetjük a várható változásokat, a hatékony stratégiákat, és azokat az eszközöket, amelyekkel már most felkészülhetünk a következő év kihívásaira. Az előadás segít eligazodni a gyorsan változó digitális világban, és gyakorlati tippekkel lát el a sikeres influencer kampányok megvalósításához.

Az előadót hamarosan felfedjük

09:05 - 09:35
Olcsóbbat.hu 9. terem
Bártfai Balázs

Előfizetéses üzleti modellek trendjei 2025-ben


Az előadás betekintést nyújt az előfizetéses modellek legújabb trendjeibe, kihívásaiba és a piac átalakulásába. Megtudhatod, hogyan változnak a fogyasztói szokások, milyen innovatív megoldásokkal érhetünk el újabb bevételi forrásokat, és milyen stratégiák lehetnek sikeresek a jövőben. Ha érdekelnek a piaci lehetőségek és az üzleti modell legfrissebb fejleményei, akkor itt a helyed!

Bártfai Balázs a SalesForm.hu rendelés automatizáló szoftver tulajdonosa, és a "Tartalommarketing a gyakorlatban" címu könyv szerzoje. Itthon egyedileg fejlesztett saját szoftverével a KKV szektorban lévo vállalkozóknak segít az online értékesítésben. Megvalósításon alapuló oktatási rendszerével bárki megépítheti a saját elofizetését, sot csapatával több száz cégben építettek már ki új, elofizetésen alapuló üzletágat. Az O nevéhez fuzodik az "Elofizetés a jövo" szlogen, mert hisz abban, hogy amíg nincs ismétlodo fizetési rendszer és újraösztönzés a vállalkozásodban, addig nincs is vállalkozásod!

10:05 - 10:35
Olcsóbbat.hu 9. terem
Szilágyi István

Hűségprogramok. Hogyan lesz feliratkozóból lojális vevőink?


Hogyan alakíthatjuk át az egyszerű érdeklődőinket hosszú távú, lojális vásárlókká? Az előadás a hűségprogramok tervezésének és menedzselésének legújabb trendjeit, valamint a személyre szabott élmények fontosságát mutatja be.

Szilágyi István a theMarketer magyarországi képviselője, a marketing különböző területein szerzett tapasztalattal elkötelezett a vállalkozások fenntartható növekedése és fokozott ügyfélhűség elérése mellett.

10:40 - 11:10
Olcsóbbat.hu 9. terem
Berta Gergő

Online marketing eszköztár: trendek és aktualitások


A digitális marketing gyorsan változó világában az új eszközök és stratégiák folyamatosan formálódnak. Az előadás bemutatja, mely online marketing eszközök és technikák lesznek a legfontosabbak 2025-ben a hatékony ügyfélszerzéshez és megtartáshoz.

Berta Gergő a Maximum Business Kft. ügyvezetőjeként az elmúlt években több mint 1.000 vállalkozást, 850+ weboldalt/webáruházat és 55.000+ Facebook, Google hirdetést láttott felépülni vagy éppen elbukni, mindezt 7 országban az induló vállalkozásoktól a piacvezető cégekig.

11:15 - 11:45
Olcsóbbat.hu 9. terem
Dávid Ádám

Landing oldalak: Hőtérképek és A/B tesztek szerepe a sikeres kampányokban


A landing oldalak optimalizálása elengedhetetlen a konverzió növeléséhez. Fedezd fel, hogyan segítenek a hőtérképek és az A/B tesztek abban, hogy pontosan megértsd, mi működik a felhasználóid számára.

Dávid Ádám az online marketing megszállottja. A Kiszervezett Marketing alapítója, ügynöksége többszörös Marketing Diamond Awards díjas, ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számukra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagaslóak a szolgáltatási területükön, valamint több mint 140 szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményükkel előrevetítik, milyen egy igazán profin megtervezett ügyfélközpontú ügynökséggel dolgozni. Több mint 320 db online blogcikkük van, aminek köszönhetően több mint 120.000 látogatójuk van éves szinten a saját weboldalukon a Google keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt mindössze 1,5 év alatt érték el. A megtervezett médiamegjelenéseknek köszönhetően folyamatosan ott vannak nagy hírportálok hasábjain a területük szakértőjeként bemutatva. Azért lehetnek Google Partnerek, mert rendelkeznek a Google által elismert szakértővel. Az általuk menedzselt online hirdetési kampányok elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot az összes ügyfelük fiókjában. Előadást tartott már több egyetemen is online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetemen.

12:15 - 12:45
Olcsóbbat.hu 9. terem
Kaszás Péter

Új HR kihívások, új megoldások: Motiválás és megtartás


A munkatársak motiválása és megtartása 2025-ben már nem csupán gazdasági vagy szervezeti kérdés, hanem pszichológiai kihívás is. A vezetőknek egyszerre kell kezelniük a növekvő bérelvárásokat, a piaci kihívásokat, a gyors technológiai fejlődést és az átalakuló munkahelyi igényeket. Az előadás során vezetéspszichológiai megközelítéssel mutatok be olyan innovatív HR-eszközöket, amelyekkel nem csak a csapat teljesítménye, de a belső motiváció és elkötelezettség is fenntartható. Külön figyelmet kap a Z generáció, akik újfajta motivációs elméletek és vezetési stílusok alkalmazását igénylik.

Tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. 2004-től több száz hazai kis- és középvállalkozás szervezetfejlesztési és vezetőképzési programját irányította. Vezetéspszichológiai szakértőként a munkatársak viselkedését, a motivációjuk fenntartásának lehetőségeit és a cégen belüli együttműködést kutatja. Olyan nagysikerű vezetői könyvek szerzője, mint a Beosztottból szövetséges vagy A motivált munkatárs létezik. 2023-ban alapította a TeamGuide Vezetői Akadémiát, amelyen megoldásfókuszú és emberközpontú vezetői módszereket és eszközöket oktat. Évente több száz vezetői viselkedéselemzést végez, több tucat vezetői fejlesztő programot tart, továbbá számos konferencián kap felkérést szakmai előadásra.

12:50 - 13:20
Olcsóbbat.hu 9. terem
Szesztay Péter

SEO trendek 2025: hogyan maradj a keresőóriások élvonalában?


A keresőoptimalizálás folyamatosan fejlődik, és 2025-ben is új kihívásokkal szembesülünk. Az előadás a legújabb SEO trendeket és technikákat ismerteti, amelyekkel biztosíthatod weboldalad láthatóságát.

Szesztay Péter a BP Digital SEO ügynökség alapítója és ügyvezetője. A Budapesti Metropolitan Egyetem óraadója, online marketing szakember, sorozatvállalkozó. 2014 óta foglalkozik SEO-val, 2016 óta ügynökségi keretek között. Szakértő csapatával startupoknak, valamint közép- és nagyvállalatoknak segít növekedni online marketing eszközökkel. A BP Digital az ország egyik legnagyobb, kifejezetten SEO-val foglalkozó ügynöksége.

13:25 - 13:55
Olcsóbbat.hu 9. terem
Sándorfy Adrián

Ügyfélszerző tartalomgyár receptje


Ismerd meg, hogyan tudsz a márkád számára podcastek vagy webinarok segítségével havi 4-6 óra munka befektetésével akár egy hónapra elegendő szakértői tartalmat gyártani, szakmai kompromisszumok nélkül.

Sándorfy Adrián podcast ügynökség-tulajdonos, a Brocasterz vezetője, emellett podcaster, a Biznisz Boyz podcast házigazdája. Cégével kifejezetten a marketing céllal létrehozott üzleti edukatív, szakmai márkaépítő podcastek indítására és menedzselésére szakosodott.

14:00 - 14:30
Olcsóbbat.hu 9. terem
Csongár Gábor

Pályázatok és adózási változások 2025-ben: mit érdemes tudni?


Az előadás áttekintést nyújt a legfrissebb pályázati lehetőségekről és adózási változásokról, amelyek befolyásolhatják a vállalkozások működését 2025-ben. Tudd meg, hogyan maximalizálhatod a lehetőségeidet a jogszabályi környezet változásaihoz igazodva.

Csongár Gábor a több, mint 20 éves Első Magyar Könyvelő és Pályázatíró Kft. ügyvezetője, tulajdonosa. A "Love me TENDER - Hogyan nyerj vállalkozásodnak milliókat pályázatokból" c. könyv szerzője. "A Kreatív Aritmetikus'. Nevéhez fűződik a díjnyertes "Pánikgomb" alkalmazás, weboldal. A pályázatírás, projektmendzselés mellett adótanácsadással, adószakértéssel, expanzív számviteli-, bérszámfejtési- és társadalombiztosítási szolgáltatások nyújtásával foglalkozik. Közgazdász, adószakértő, igazságügyi adószakértő-jelölt, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő.

15:00 - 15:30
Olcsóbbat.hu 9. terem
Halmi Bence

Short form tartalomgyártás cégvezetőknek


A rövid videós formátumok egyre nagyobb szerepet kapnak a közösségi média platformokon. Fedezd fel, hogyan használhatod a TikTok, Facebook és Instagram Reels, valamint YouTube Shorts videókat a márkád népszerűsítésére és a közönséged elérésére.

Halmi Bence 2020-ban kezdett el a TikTok-on tartalmakat készíteni. Magán és céges profiljaimján közel 1 millióan követik. Kurzusaiból több, mint 1.000 diák tanulta ki a short form tartalomkészítés rejtelmeit. Előadónak és workshop trénernek kérte fel 2023-ban a Forbes, 2024-ben elindították tartalomgyártó ügynökségüket, a Brand Legends Agencyt, ahol első évünkben 50+ ügyféllel dolgoztank együtt, akiknek több, mint 1 millió követőt szereztek.

15:35 - 16:05
Olcsóbbat.hu 9. terem
Tóth Márton

LinkedIn az üzleti életben 2025-ben: B2B Leadgenerálás új szintje


A LinkedIn továbbra is a B2B kapcsolatok építésének egyik legfontosabb eszköze. Az előadás bemutatja, hogyan használhatod ki a platformot a hatékony leadgenerálásra és az üzleti kapcsolatok erősítésére.

08:30 - 09:00
DHL 6. terem
Bukovszky Tamás

Mobilapplikációk az e-kereskedelemben


Az előadás bemutatja, milyen szerepe van a mobilapplikációknak az e-kereskedelem növekedésében, és hogyan fejleszthetsz olyan alkalmazást, ami növeli a vásárlói élményt és a konverziókat.

7 éves korában programozott először. 2008-ban, az AppStore indulásának idején vált az első magyar mobilalkalmazás-fejlesztők egyikévé. E-kereskedelmi mobilalkalmazás specialista, hivatalos Shoprenter és UNAS szakértő. 2022-ben alapította az Appsy-t, ami mára Magyarország egyik vezető e-kereskedelmi mobilalkalmazás-fejlesztője lett. Olyan jelentős projekteken dolgozott, mint a Homelux applikáció, ami a 12 legnagyobb magyar tulajdonú webáruház egyike. Szakmai filozófiája szerint a mobilalkalmazásokkal olyan kivételes felhasználói élményt lehet nyújtani, amely más módon nem érhető el. Célja, hogy a mobilalkalmazásokat elérhetővé tegye a magyar KKV-k számára, ezzel elősegítve a digitális fejlődést és erősítve Magyarország gazdasági pozícióit a nemzetközi piacon.

09:05 - 09:35
DHL 6. terem
Madar Norbert

E-kereskedelmi trendek 2025-ben: Hazai és nemzetközi digitális körkép


Fedezd fel a legújabb hazai és globális e-kereskedelmi trendeket, és ismerd meg, hogyan befolyásolják a piacot a technológiai fejlesztések és a változó fogyasztói igények.

Madar Norbert közgazdász, a GKID társalapítója és vezető tanácsadója. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és piackutatási projektekkel. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális gazdaság. Nevéhez köthető a magyar online piac egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedoi toplista megalkotása. 2022-ben indult „Vedd Fel a Versenyt” podcast csatorna egyik műsorvezetője, a Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító elnökségi tagja, konferenciák és szakmai kurzusok rendszeres előadója, e-kereskedelmi témák keresett szakértoje."

10:05 - 10:35
DHL 6. terem
Venk László

Product First! Hogyan növeld az árrést a termékek fókuszban tartásával?


Az előadás bemutatja, hogyan érhetsz el nagyobb nyereséget, ha a termékeidre koncentrálsz, és azok értékét növeled. Tippek és trükkök az árrés maximalizálására az e-kereskedelemben.

Venk László, az Adlogic.hu alapítója és tulajdonosa több mint 10 éves e-kereskedelmi vezetői múlttal és tapasztalattal rendelkező szakember. Több mint 7 évig vezetett piacvezető, többszázmilliós forintos éves árbevételu használt könyves webáruházat. Több éve az Adlogic.hu-val e-kereskedelmi tanácsadással, tulajdonosi szemléletű online marketinggel foglalkozik. Az Adlogic.hu csapatában közel 20 szakérto foglalkozik az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásával. Több MasterMind csoport tagja, és szervezője, az E-commerce Hungary tagja, több marketing konferencia rendszeres eloadója.

10:40 - 11:10
DHL 6. terem
Schmidt Richárd

Külföldre piacra lépés 2025-ben


Az előadás részletezi, hogyan léphetsz ki sikeresen a nemzetközi piacra, milyen stratégiákat érdemes alkalmazni, és mire kell figyelni, hogy a külföldi piacok meghódítása zökkenőmentes legyen.

Schmidt Richárd közgazdász végzettségű, 26 év kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, amiből az utolsó 14 év e-kereskedelem. 7 Danubius Rádiós és 6 Pesti Estes év után a Bónusz Brigád kereskedelmi igazgatójaként épített fel egy top10-be kerülő vállalatot, majd azt követően a Mall.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként szerzett nemzetközi e-kereskedelmi tapasztalatot. A Hoppline Kft. partnereként saját gyártású termékekkel üzemeltetnek monobrand webáruházakat Alinda néven.

11:15 - 11:45
DHL 6. terem
Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés a globális e-kereskedelmi platformokról


Ismerd meg, hogyan változtatják meg a piacot az olyan platformok, mint az Alza, Kifli, Emag, Aliexpress, a TEMU vagy a frissen indult Allegro, és hogyan készülhetsz fel a versenyre a nemzetközi szereplőkkel szemben.

A kerekasztal résztvevőit hamarosan bemutatjuk. A kerekasztal moderátora: Zabari István (Lumenet)
Résztvevők:
Csereklei Zoltán (pelenka.hu)
Sebő Gyula (Julius-K9)
Vaszkó Iván (Forbes)
Zabari István (Lumenet)

12:15 - 12:45
DHL 6. terem
Bihari Zsófia

Webáruház indítás: hibák, automatizáció és növekedési szakaszok


Az előadás rávilágít a leggyakoribb hibákra, amiket webáruház indításakor elkövethetsz, és bemutatja, hogyan segítheti az automatizáció a növekedést és a hatékonyságot az egyes szakaszokban.

Bihari Zsófia az Olcsóbbat.hu PPC kampánymenedzsereként havi szinten több száz webáruház kampányát kezeli, és kiemelt figyelmet fordít a kampányok hatékonyságának növelésére az automatizációs lehetőségek feltérképezésével. Szabadidejében data science-t tanul, hogy a jövőben adatalapú megoldásokkal még hatékonyabbá tegye a PPC kampányokat. Az Olcsóbbat.hu Magyarország piacvezető CSS - Google Shopping ár-összehasonlító szolgáltatója.

12:50 - 13:20
DHL 6. terem
Kobza András

Konverziónövelés az e-kereskedelemben: hatékony termékoldalak és stratégiák


Fedezd fel, hogyan alakíthatsz ki olyan termékoldalakat, amelyek maximalizálják a konverziókat, és milyen stratégiákkal növelheted webáruházad hatékonyságát.

Kobza András Ekereskedő és Mastermind alapító. A LifeStyleShop.hu cipő webáruház alapítója és vezetője, 2012 óta fogalkozik ekereskedelemmel, több éve ekereskedelmi, főleg konverzióoptimalizálási tanácsadással segíti az ekereskedelem jelenlegi és reménybeli tagjait, több felsővezetői ekereskedelmi Mastermind alapítója és vezetője. Az Ecommerce Hungary szövetség elnökségi tagja, itt a fő fókuszterülete a határon túli kereskedelem és annak fejlesztése, a magyar ekereskedők támogatása az export tevékenységben. A Shoexpress.ro cipő webáruház révén saját maga is részt vesz a határon túli kereskedelemben.

13:25 - 13:55
DHL 6. terem
Bethlen Dávid

Sikeres webshopok mögötti stratégia: kulcs a növekedéshez


Mi a titka a sikeres webshopoknak? Az előadás bemutatja azokat a stratégiákat és megoldásokat, amelyek hosszú távú növekedést biztosítanak a digitális piacon.

Bethlen Dávid a HD marketing PPC tanácsadója, akinek a Google Ads rejtelmei mellett mélyreható tapasztalata van a méréstechnikában. A kettő kombinációja lehetővé teszi számára az ügyfelei fiókjának hatékony optimalizálását és a tényleges eredmények elérését. Mindennapos használatban van nála a Google Analytics 4 és Google Tag Manager, valamint egyéb analitikai szoftverekkel is rendszeresen dolgozik. Emellett a szerver oldali GA4 és GTM, valamint a Meta Conversions API sem idegen számára.

14:00 - 14:30
DHL 6. terem
Kerekasztal beszélgetés

E-commerce logisztikai kihívások és lehetőségek


A logisztika kulcsfontosságú az e-kereskedelemben. Ismerd meg, milyen kihívásokkal és lehetőségekkel szembesülhetsz, és hogyan optimalizálhatod a logisztikai folyamatokat felkért szakembereink által.

A kerekasztal résztvevőit hamarosan bemutatjuk. A kerekasztal moderátora: Schmidt Richárd (Alinda.hu társtulajdonosa, az Ecommerce Hungary középvállalati tagozatának egyik vezetője)
Résztvevők:
Csereklyei Bálint, ilogistic.hu
Schmidt Richárd, alinda.hu
Felkérés alatt
Felkérés alatt

15:00 - 15:30
DHL 6. terem
Hamarosan publikáljuk

Hamarosan felfedjük...

15:35 - 16:05
DHL 6. terem
Paál Katalin

Mesterséges intelligencia az e-kereskedelemben: AI trendek és alkalmazások


Az előadás bemutatja, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát az e-kereskedelmi folyamatok optimalizálására, és milyen AI megoldások segítik majd az üzleti sikeredet 2025-ben.

Paál Katalin az e-kereskedelmi üzletágban ismert és elismert szakember a CEE régió egyik vezető ügynökségéhez, a Growww Digital értékesítési, üzletfejlesztési és marketingfolyamatok irányításáért felelős vezetője. Korábban a Csomag Plusz kuponügynökség először magyarországi, majd később romániai irodák vezetéséért felelt, legutóbb pedig a Webshippy szlovák és cseh country managere volt. Karrierje során számtalan webáruház stratégiájába nyert betekintést, tapasztalataival egyidejűleg támogatta a magyar, a cseh, szlovák és lengyel piacok szereplőit.

10:05 - 10:35
theMarketer 5. terem
Hamarosan publikáljuk

Offline marketing eszköztár: hogyan használjuk ki a hagyományos eszközöket 2025-ben?


Az előadás bemutatja, hogy az offline marketing eszközök továbbra is értékesek lehetnek, és hogyan integrálhatók a digitális stratégiákba a nagyobb siker érdekében.

10:40 - 11:10
theMarketer 5. terem
Bay Áron

Analitika vezérelt sales


Az előadás bemutatja, milyen eszközökre van szükséged 2025-ben, hogy a lehető legpontosabban tudd mérni az online értékesítésed és hogy hogyan tudod a Google Analytics-ből kinyert adataidat a bevételeid növelésére használni.

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 15 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 500+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA és a A Deutsche Telekom IT Solutions kampányaiban. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

11:15 - 11:45
theMarketer 5. terem
Hamarosan publikáljuk

Tárgyalástechnika és testbeszéd: a sikeres megegyezés művészete


Ez az előadás betekintést nyújt a hatékony tárgyalástechnika alapjaiba, beleértve a testbeszéd szerepét és a sikeres megegyezés titkait.

12:15 - 12:45
theMarketer 5. terem
Hamarosan publikáljuk

Az első száz vevő megszerzése 2025-ben: stratégiai útmutató


A kezdő vállalkozásoknak kulcsfontosságú, hogy megszerezzék első száz vevőjüket. Az előadás bemutatja, milyen stratégiákat érdemes alkalmazni, hogy gyorsan és hatékonyan bővítsd a vásárlói bázisod.

12:50 - 13:20
theMarketer 5. terem
Békéssy Olga

Eladni nőknek: hogyan szólítsd meg sikeresen a női vásárlókat?


Az előadás betekintést nyújt a női vásárlók igényeibe és preferenciáiba, és megmutatja, hogyan alakíthatsz ki hatékony marketing- és értékesítési stratégiákat, amelyek kifejezetten rájuk összpontosítanak.

Az előadó a noivalto.hu "üzleti nő-univerzum" alapítója. A Női Váltó Vállalkozói Klub és a Női Váltó Fesztivál konferencia alapítója, tulajdonosa. Bridge Budapest Womenpower és Top100 Women in Social Enterprise díj nyertese. Közel húsz évig dolgozott szerkesztő-riporterként az RTL Klub hírigazgatóságának legértékesebb műsoraiban. Filmjeivel Kamera Hungária és Hégető Honorka díjakat nyert.

13:25 - 13:55
theMarketer 5. terem
Lippner Tamás

Értékesítési technikák: bizalomépítés a különböző személyiségtípusokkal.


Fedezd fel, hogyan építhetsz bizalmat és alakíthatsz ki hatékony értékesítési kapcsolatokat a különböző személyiségtípusokkal. Az előadás megmutatja, hogyan igazíthatod az értékesítési technikáidat a vásárlók egyéni jellemzőihez.

Lippner Tamás, 28 éves és nettó 50 ezer órás sales vezetői tapasztalattal rendelkezik. Ebből 20 évig dolgozott értékesítési vezetőként multi cégeknél, mint a Citibank, Sberbank és a Vodafone. Az elmúlt 8 évben több, mint 100 KKV cégvezetőt támogatott abban, hogy jobb eredményeket hozzanak ki az értékesítési csapatukból és növeljék a bevételüket, profitukat. Az értékesítésben minden a vezetőn áll vagy bukik! Tamás Sales Vezetés Mestere módszertana ebben nyújt gyakorlati támogatást cégvezetőknek.

14:00 - 14:30
theMarketer 5. terem
Dr. Nagy Adrienn

Gyakori jogi baklövések és elkerülésük: Vállalkozói túlélőkészlet


A vállalkozók számára a jogi környezet sokszor rejt buktatókat, amelyek komoly következményekkel járhatnak. Az előadás feltárja azokat a leggyakoribb jogi hibákat, amelyekbe a cégek gyakran beleesnek, és gyakorlati tanácsokat nyújt azok megelőzésére. Ismerd meg, hogyan kerülheted el a legnagyobb baklövéseket, és építhetsz erős jogi alapokat vállalkozásodban.

Az előadó 2011 óta lát el vállalatok teljes körű jogi képviseletét. Ügyfelei széleskörű jogi és üzleti kérdésekben is támaszkodnak rá. Szaktudásának kiemelt területe a tőkepiaci jog, számos társaság tőzsdei bevezetésében vett részt, valamint állandó képviseletet is ellát részükre. Emellett jelentős tapasztalattal rendelkezik az ingatlanjog területén, továbbá peres ügyekben is hatékonyan képviseli ügyfeleit. Magas szintű jogi tanácsadást és gyakran közös üzleti gondolkodást nyújt ügyfeleinek, segítve őket céljaik elérésében és a vállalat jogi környezetben való eligazodásában.

10:05 - 10:50
Workshop terem
Egerszegi Krisztián

Cégépítők workshop

11:15 - 12:00
Workshop terem
Mészáros Róbert

Szakértői könyvíró workshop: írd meg és publikáld a szakértelmed!


Hamarosan...

Mészáros Róbert a vállalkozóknak segítő márkaépíto mentor. Közösségében a fejlődni vágyó vállalkozókkal segítik egymást. Három sikerkönyvet írt, saját könyvkiadója a Bookship Könyvkiadó már több, mint 20 éves, amire nagyon büszke. Már több ezer embernek tartott előadást az évek alatt. Mindemellett férj és apa is. Célja, hogy segítse lerövidíteni és könnyebbé tenni a márkaépítést (Personal Brand Hacking), hogy már az elejétől jöjjenek eredmények és élmény legyen a vállalkozás. Már egészen korán felismerte a lehetőséget, hogy bármit jobbá lehet tenni, ha vállalkozóként gondolkodunk. 16 évesen végérvényesen elvarázsolta a vállalkozások világa. Ekkor alakult ki benne, hogy vállalkozónak lenni különleges küldetés.
"Mi, vállalkozók új dolgokat hozunk létre, a világ jobbá tételén fáradozunk. Munkahelyeket teremtünk, munkát és célokat adunk, motiválunk, fejlesztünk, tanulunk és tovább adjuk a tudást. Valami maradandót szeretnénk létrehozni. Persze ez néha baromi nehéz, de mégis hajt bennünket valami #brandületlenül. Hiszem, hogy neked is van ilyen küldetésed, van benned valami, ami másban nincs. Hogy különleges értékeid, kincseid vannak. Sőt. Hiszek benne, hogy mindenkinek megvan a saját kincses szigete (a személyes márkája), ahol olyan élményeket és szolgáltatásokat tud adni, amit az ügyfél sehol máshol nem tapasztalhat meg. Ez pedig óriási érték. Igen, kincsek vannak a problémák és nehézségek mögött is. Kincseid vannak akkor is, ha még csak most kezded az ipart. Ezeket a kincseket fel kell fedezni és ügyesen bemutatni, hogy a kincses szigetre a legjobb vevők, turisták és törzsvendégek érkezzenek. Ez a #brandes marketing."

12:50 - 13:35
Workshop terem
Varga Zoltán

Facebook hirdetések workshop


A workshop leírása hamarosan...

Varga Zoltán a Klikkmánia tulajdonosa és üzletfejlesztési vezetője. 2007 óta foglalkozik PPC hirdetésekkel és keresőoptimalizálással, Magyarországon az elsők között szerezte meg a Google Ads és a Google Analytics egyéni minősítéseit. Tanácsadóként és szakmai vezetőként a legnagyobb e-kereskedelmi cégeket segíti eligazodni a keresőoptimalizálás és a PPC hirdetések területén. Az irányítása alatt a Klikkmánia sikeresen megalapította londoni leányvállalatát

14:00 - 14:55
Workshop terem
Czagler Zsuzsanna

Kiégés, stresszkezelés cégvezetőknek workshop


A workshop leírása hamarosan.

19 év vezetői tapasztalattal bír. Motiváció térképezés szakértő és tréner- coach. Nagy teljesítményű vezetői fejlesztő trénere. HRKOMM Award díjas vezetőfejlesztő.

16:30 - 17:30
MiniCRM 3. terem
Milliárdos Cégek Klubja

Milliárdos Cégek Klubja


Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen olyan milliárdos árbevételű cégek vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből? Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő! Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS
A nap folyamán több alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok.

Egy nap alatt, akár 100 új üzleti partnerrel megismerkedhetsz, akikkel a következő hetekben elindulhat az együttműködés! A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges.

Újdonság: Minden résztvevő automatikusan tagja lesz a KKVMátrix kapcsolatépítő hálózatunknak, amelybe az eddigi összes (12 év) konferenia-résztvevő meghívást kapott, így a tagok száma közel 10.000 döntéshozó.

Azt tudtad, hogy MMF365 néven minden jegyvásárló egy közös FB-csoportban is tartja a kapcsolatot és szakmai/emberi barátságok születnek?


SZAKKIÁLLÍTÁS
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a 2025-ös Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 60+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2025-ben.

A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három, olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!

Azt tudtad, hogy a résztvevők között is 150+ milliárd feletti árbevétellel rendelkező cég található?


E-COMMERCE TEREM
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.

A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2025-ös e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.

Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.



SALES FESZTIVÁL 2025
Év eleji, értékesítési csúcstalálkozó a Marketing Fesztivál betétprogramjaként!

Itt az idő, hogy megismerd a legjobb értékesítők tapasztalatait, trükkjeit és gyakorlati tudását – minden "bullshit" nélkül. A SALES FESZTIVÁL 2025 célja, hogy valódi, azonnal alkalmazható ismeretekkel gazdagodj, amelyekkel fejlesztheted a saját értékesítési stratégiád. Esettanulmányokon keresztül mutatjuk meg, mi működik a való életben, hogyan lehet sikeresen zárni egy üzletet és elérni a céljaidat.

Fedezd fel a legfrissebb trendeket, technológiákat és eszközöket, amelyek az értékesítésben kiemelten fontosak 2025-ben! Ez a fesztivál azoknak szól, akik nem csak tanulni akarnak, hanem valódi eredményeket is szeretnének elérni a piacukon.

Inspirálódj a legjobbaktól, és vidd magaddal az értékesítési sikerhez vezető kulcsokat!


MÁRKAKONF 2025
A Magyar Marketing Fesztivál több konferenciát nyújt egy áráért és ezzel Európa szinten egyedülálló rendezvény. A SALES FESZTIVÁL 2025 mellett résztvehetsz a MÁRKAKONF 2025 -t, amely egy online konferencia.

Januárban 12 előadóval a Marketing Fesztivál másnapján kerül megrendezésre.

A MÁRKAKONF -on a Magyar Marketing Fesztivál partnerei és partnerhálózatának tagjai adnak elő, hiszen a 10+ éves szervezés során lélegzetelállítóan sikeres cégeket ismertünk meg. A MÁRKAKONF nagyobb arányban tulajdonosokat, (cégoldali) márkaépítőket és kevésbé tanácsadókat fog megszólítani. A hangsúly itt az esettanulmányokokon és a "how-to" megoldásokon van.

A januári rendezvényen csak a Marketing Fesztivál jeggyel rendelkezők vehetnek részt.
6 ÉRV, HOGY 2025.01.23-ÁT NE HAGYD KI

Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti- és marketing trendjei. Nyissuk meg együtt az üzleti évet, készüljünk fel közösen a ránk váró kihívásokra!
KIHAGYHATATLAN! A Magyar Marketing Fesztivál az ország legnagyobb, év eleji üzleti- és marketing trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, kimondottan kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.
Az előadások mellett a kiállítók speciális ajánlatai várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a networking eseményen. Sőt: Automatikusan tagja leszel az MMF365 klubnak is, a konferencia résztvevőinek exkluzív közösségének.
A 2024-es Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! A belépő jegyed árát a legtöbb kiállítónál kedvezmény formájában levásárolhatod, így szinte ingyen jössz. Aki számít a hazai KKV piacon, az itt lesz! Ha a konkurensed eljön, Te sem hagyhatod ki!
KKVMátrix Minden jegyvásárló ingyenes, alap hozzáférést kap a KKVMátrixhoz, amely az erre a közösségre építő kapcsolatépítő, leadszerző díjmentes hálózat.
HELYSZÍN
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A Magyar Marketing Fesztivál 2025 helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban a parkolás, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A X. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú részvételi csomagot szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a típust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. A helyek száma idén is korlátozott!
FONTOS: A csomag ára az ÁFA összegét nem tartalmazza!
Még eddig megvásárolhatod meg a jegyed:
nap
óra
perc
mp
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál a látogatók folyamatos visszajelzései alapján folyamatosan megújul, az igényekhez, és körülményekhez igazodik.
Ez az év egyik legfontosabb KKV-marketing trendeket bemutató rendezvénye.
Minden résztvevő, partner automatikusan tagja lesz az MMF365 marketing klubnak, ahol további 365 napig folyik a kapcsolatépítés és a kapcsolati tőke megosztása. Ebbe az exkluzív klubba máshogy nem kerülhetsz be!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb kkv-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes online networking alkalom új üzleti partnert és valódi forintot érhet.
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: no sales | no haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha csatlakozol, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel az szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt!
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 19.900 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 30+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT TÁMOGATÓNK:
KIÁLLÍTÓINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2025 - Marketing és Fesztivál Kft. | STANDFOGLALÁS: (Standtérkép) | e-mail: info@marketingfesztival.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk! Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu