💼 Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 30+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz. 💼
Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Budapest | 2025. január 23.


Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! - 2014 óta.
Készülj fel velünk Te is a 2025-ös év kihívásaira, ismerd meg elsőként a legújabb üzleti és marketing-trendeket, változásokat!
1500+
döntéshozó
50+
kiállító
30+
előadó
100+
új kapcsolat
ELŐADÁSOK
08:30 - 09:00
MiniCRM 3. terem
Nebehaj Vanda

Konkurenciaelemzés 2025-ben: Miért és hogyan csináld hatékonyan?


Az előadásban a versenytárselemzésnek a fő pontjait emelem ki gyakorlati példákkal, és kevéssé ismert technikai módszerekkel. Ezzel a módszertannal vezettünk be kedvezőtlen piaci körülmények között több olyan terméket és szolgáltatást, ami utána sikeres lett, és az elvárások felett teljesített. Miért és mennyit foglalkozzunk a konkurenssel? Hogyan csináljuk, tippek és trükkök 2025-re! Tarts velem!

Nebehaj Vanda a Mazuri Marketinget 2016-ban azzal a céllal alapította, hogy minden vállalatnak teljeskörű marketing megoldást találjon, ami túlmutat egy-egy kampánykezelésen. Az etikus hozzáállásban, a pozitív kommunikáció és a folyamatos fejlesztés erejében hisz. Ma már az EU több országában is szolgáltatnak három idegen nyelven, és több száz projektet kezelünek havi szinten. Szakmai vezetőként, és alapítóként is elsődleges céljának tekint minden rájuk bízott vállalatot sikerre vinni a marketing erejével.

09:05 - 09:35
MiniCRM 3. terem
Egerszegi Krisztián

Cégvezetőből cégépítő: amikor a cég dolgozik helyetted


Hogyan válhatsz olyan tulajdonossá, aki nem a cég napi működésében van jelen, hanem a stratégiai irányítást végzi? Megtudhatod, miként építsd fel a vállalatot úgy, hogy az önállóan is hatékonyan működjön, és te a növekedésre és új lehetőségekre koncentrálhass.

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A 1,5 milliárd forintos árbevételű IT cége felépítése után, a MiniCRM Zrt-vel is sikerült piacvezető szereplővé válni Magyarországon és Romániában. 2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2024-ben már 100 fős a cég, több mint 2000 ügyféllel, romániai leányvállalattal és több mint 2 milliárd forint árbevétellel. 2014-ben megnyerték a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami jó visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerültek. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlodott, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisban megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után 3 hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen regényes formátumban adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

10:05 - 10:35
MiniCRM 3. terem
Szaladják Linda

Google Ads 2025: vedd a kezedbe az irányítást!


Tudatosság, maximalizmus és kontroll. Ezen hívószavak mentén mutatom meg neked az előadásomban, hogyan tudod sikeresebbé tenni a Google Ads kampányaidat. Ne ülj az Ads fiókod előtt a csodát várva, mert ha most úgy érzed, káosz uralkodik a rendszeredben és nem a te kezedben van az irányítás, tettek nélkül ez így is marad. Mutatok neked jól bevált kampánystratégiákat és konkrét javaslatokat is, amiktől jobban teljesíthetnek a kampányaid és javulhat a hirdetéseid megtérülése. Az én tapasztalatom a Te sikereddé is válhat!

Szaladják Linda kimagasló gyakorlati tapasztalattal rendelkezik a Google Ads kampányok kezelése terén. Elsősorban kis-és középvállalkozások Google Ads fiókjait optimalizálja és teszi hatékonyabbá az online jelenlétüket. Jelentős hirdetési tapasztalattal rendelkezik a konverzióra optimalizált bevételnövelő kampányok felépítésében, webshopok, szolgáltatások hatékony hirdetésében, illetve termékbevezető, népszerüsítő kampányok stratégiai kidolgozásában és megvalósításában. Egyedi módszertana alapján kidolgozott Google Ads tréningjein több százan tanulták már meg a hirdetési rendszer használatát.

10:40 - 11:10
MiniCRM 3. terem
Bakonszegi Norbert és Zabari István

Webshop design kialakítás élőben: UX és üzleti célok találkozása


Két elismert előadóval megvizsgáljuk legújabb nemzetközi UX trendeket, elmagyarázzuk azok üzleti célját. Ez alapján az előadás végére lépésről-lépésre felépítünk egy képzeletbeli webshop főoldalát, listaoldalát, termékoldalát és teljes vásárlási folyamatát. Ne hagyd ki ezt a rendkívül interaktív előadást, mert nagyon sokat tanulhatsz belőle!

Zabari István a lumenet.hu világítástechnikai webáruházat működtető Lumenet Kft. és az E-Commerce Hungary elnöke évtizedes e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója. Online pályafutása 2012 november végén indult a Vilagitas.eu oldal megnyitásával. Előtte világítástechnikai kivitelezéssel és korábban értékesítéssel foglalkozott, de volt szerencséje pár évig koordinálni egy akkoriban Magyarországra belépő élelmiszer-üzletlánc első száz üzletének villamos és világítástechnikai kivitelezését is. Saját lakása jelzálog hiteléből, saját megtakarításból és anyósa családi ékszereinek zálogházba tételéből útnak indított álom a Lumenet már több mint 700 000 rendelést teljesített, az elmúlt években számtalan díjat és elismerést nyert, megjelenési színvonalával, technológiai megoldásaival igazi különlegessége a magyar webáruházaknak.
A Lumenet szó ma már európai védjeggyé vált és István csapata mindent elkövet azért, hogy szenvedélyükből, a minőségi világításból minél többet átadhassanak vásárlóinknak és bebizonyítsák szlogenünk: A világítás itt kezdődik. Lumenet®
István kifogyhatatlannak tűnő, motiváló energiájával emellett sok éve elkötelezetten segíti a magyar e-kereskedelem fejlődését, mentorál e-kereskedőket, pályaorientációs órákat tart iskolákban, a legtöbb ismert e-kereskedelmi rendezvény szakmai tanácsadója.

Bakonszegi Norbert a PW Studio Kft. alapítója. Norbi szakterülete a UX/UI tervezés. Több mint 10 éve foglalkozik webes felhasználói felületek és online kampányok tervezésével. Emellett új termékötletek megvalósítására fókuszál. A PW Studio csapata jelen van a marketing stratégia kialakításától, a UX/UI tervezésen át a frontend fejlesztések megvalósításában. Az online értékesítés térnyerésére egyedi megoldásokkal reagálnak. A csapat számos szakmai elismerésben részesült. Többszörös díjazott "Az év honlapja” és “Országos Városmarketing Díj” pályázatokon.

11:15 - 11:45
MiniCRM 3. terem
Lévai Richárd

Milyen módszerekkel és stratégiával lesz sikeres a közösségi marketinged 2025-ben?


Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, LinkedIn: nem kérdés, hogy a közösségi marketing kihagyhatatlan az online jelenlétből. De mik az új trendek? Mik az új módszerek? És milyen stratégiák működnek 2025-ben? Nézd meg az előadást, és készülj fel a sikeres közösségi marketingre 2025-ben!

Lévai Richárd az üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialistája, több marketing könyv szerzője. Az első szakember Magyarországon, aki tagja volt a hivatalos Facebook Marketing Partner programnak. Marketing szakmai blogja a Közösségi kalandozások már 14 éve ad segítséget a legkorszerűbb megoldások iránt érdeklődőknek. Több, mint 12 éve tart gyakorlat fókuszú marketing képzéseket, 2021 óta vezeti a digitális marketingeseket naprakészen tartó Liftup Akadémiát, ahol a Liftup Social Media Hub oktató platform segítségével támogatja azokat a marketingeseket, akik sikeresek és naprakészek szeretnének lenni ezen a gyakran változó területen.

12:15 - 12:45
MiniCRM 3. terem
Csábi Boróka

Márka- és énmárkaépítés egy digitális világban


Hogyan építhetsz magadnak erős énmárkát, ami a céges márkád sikerét is támogatja? A digitális világban az egyén és a vállalkozás közötti határvonal elmosódik – itt az ideje, hogy megtudd, hogyan hangolhatod össze a márkádat és az énmárkádat, hogy átütő hatást érj el a piacon. Ha érdekel, hogyan válhatsz egy autentikus és hiteles márka arcává, a saját céged arcává, és katalizálhatod annak ismertségét, akkor ez az előadás neked szól! Egy előadás sok storyval és esettanulmánnyal Csábi Borókától, a Te vagy a brand alapítójától.

A Te vagy a brand ma már Magyarország egyik legismertebb énmárkaépítéssel foglalkozó platformja, ahol vállalkozók tanulják meg, hogyan építsenek hiteles, önazonos márkát – hogy ezáltal elérjék üzleti céljaikat. A Te vagy a brand eddig több mint 11 000 vállalkozónak és marketingesnek mutatta meg, hogyan találhatják meg saját hangjukat és emelhetik új szintre személyes márkájukat. Boróka nemcsak a social media területén mozog otthonosan, hanem egy igazi szakmai influenszer, akinek tartalmait több mint 60 000 ember követi. A Datalyze kutatás alapján 2020-ban ő lett a 2. legdinamikusabban növekvő vállalkozói influenszer. A Te vagy a brand platformján havonta több ezer tanulni vágyó merül el a legfrissebb tanfolyamokban, inspiráló blogcikkekben és előadásokban. Emellett a Te vagy a brand foglalkozik a megjelenéssel és brandfotózással is, hogy ügyfeleik kitűnjenek a tömegből. Rendszeresen tartanak tréningeket a legnagyobb vállalatok vezetőinek és értékesítőinek, átadva a social selling és énmárkaépítés mesterfogásait. Mentorprogramjaik révén pedig személyre szabott támogatást nyújtanak a fejlődni vágyóknak. Tanításaik már számos feltörekvő énmárka alapjául szolgáltak. A Te vagy a brand nemcsak a márkaépítés tudományát tanítja meg ügyfeleinek, hanem eszközöket és inspirációt is biztosít számukra, hogy megtalálják erősségeiket és felvállalják saját magukat.

12:50 - 13:20
MiniCRM 3. terem
Filo Angéla

E-mail marketing az AI korában


Az előadás az e-mail marketing világának legújabb trendjeire fókuszál, kiemelve azokat a mesterséges intelligencia által vezérelt technikákat és stratégiákat, amelyekkel hatékonyabban érhetők el az ügyfelek. A résztvevők betekintést nyerhetnek az automatizáció, a perszonalizáció és az adatvezérelt döntéshozatal legjobb gyakorlataiba.

Filó Angéla AI és digitális marketing fejlesztési szakértő, aki több mint 18 éves tapasztalattal segíti a cégtulajdonosokat és startupokat. Képzései az AI legújabb trendjeit és innovatív megoldásait mutatják be. Tapasztalatait a hazai mellett német, francia és amerikai vállalatoknál szerezte. Karrierjét retail hálózatokban és közép-európai franchise rendszerben is építette, és a marketing szakmát mind ügynökségi, mind ügyféloldalról jól ismeri. Igazgatóként a marketing stratégián túl online kereskedelemmel és B2B kommunikációval is foglalkozott. Tanácsadóként cégtulajdonosokat és vállalkozókat mentorál. Kiemelten foglalkozik az inbound/email marketing folyamatokkal, és rendszeresen előad szakmai konferenciákon és egyetemeken. Sikerei alapjának a gyakorlatias megközelítést, a kapcsolatokat és a folyamatos képzéseket tartja.

13:25 - 13:55
MiniCRM 3. terem
Sipos Zoltán

AI 2025: szövegírás és marketingstratégia az MI korában


Provokatív előadásunkban feltesszük a kérdést: valóban fejlődik a marketing? Az AI megjelenése új lehetőségeket nyit, de mégis mire megyünk mindezekkel, ha eközben az EU megköti a kezünket: az adatvédelem nevében már gyakran a kattintások felét nem tudjuk követni. Míg korábban azt mondtuk, egyre jobban mérünk és egyre személyre szabottabb hirdetéseket fogunk megjeleníteni, most az is kérdés, hogy egyáltalán a XXI. századi marketingperszonalizáció megvalósítható marad-e. Mi történik, ha a miközben a Meta- és Google-hirdetések egyre drágábbak, de közben egyre rosszabbul is célozhatók, irtózatos mennyiségben megjelennek az AI-generálta szövegek és vizuális anyagok? Ha minden ügyfeled a ChatGPT-t kérdezi majd és nem keres rád Google-ben, akkor lesz SEO-ból AIO (mesterségesintelligencia-optimalizálás). Egyre alacsonyabb a digitális marketing célzóképessége, az egyre növekvő tartalmi igényt pedig profi stábok helyett laptop előtt srácok állítják elő, de akkor mi várható a marketingkommunikáció területén? Mire készüljünk és hová költsünk 2025-ben, hogy a technológiai tünemények lelkes kipróbálása mellett a vállalkozás valódi céljait szolgáljuk: ügyfelet és bevételt teremtsünk? Sipos Zoltán marketingstratéga bemutatja, hogy miképp omlik össze az ügynökségi modell, miközben még nincs a helyében más és mit lehet tenni egy olyan kommunikációs korszakban, mikor a kattintások száma csökken, a méréseink pedig pontatlanná válnak.

Sipos Zoltán a magyar marketing egyik fenegyereke, marketingstratégiai tanácsadó. Most éppen 6 különböző cégnél interim marketingvezető, egyébként a Kreatív Kontroll ügyvezetője és alapítója.

14:00 - 14:30
MiniCRM 3. terem
Keresztessy Zoltán

Generációs különbségek az influencer marketingben


Az influencer marketing dinamikusan fejlődő világában a generációs különbségek meghatározó szerepet játszanak a stratégiák kialakításában. Az előadás rávilágít arra, hogyan különböznek a Z generáció, a milleniálok és az idősebb korosztályok tartalomfogyasztási szokásai, platformpreferenciái és hitelesség iránti elvárásai. Emellett bemutatjuk, miként alakíthatók ki hatékony kampányok, amelyek egyidejűleg szólítják meg ezeket a különböző célcsoportokat, maximalizálva az elérést és a konverziót.

Keresztessy Zoltán a PFR GROUP International Zrt. marketing- és üzletfejlesztési vezetője. A PFR GROUP Hungary a legnagyobb hazai influencer portfólióval büszkélkedhet. 2017 óta a hazai influenszer marketing élvonalában dolgozunk a régió legizgalmasabb márkáival és véleményvezéreivel. Közösen együttműködve, hosszú távú stratégiákkal és adatvezérelt kampányokkal segítjük kiterjeszteni a márkaszeretetet és elköteleződést.

15:00 - 15:30
MiniCRM 3. terem
Kerek István

AI-alapú vásárlói élmény és egyéb AI trendek 2025


Hogyan lehet a mesterséges intelligenciát hatékonyan alkalmazni a vásárlói élmény növelésére? Ismerd meg az AI által vezérelt trendeket, amelyek 2025-ben meghatározzák az ügyfélszolgálatot, a testreszabott ajánlásokat és a vásárlói elégedettséget, valamint hogyan építhetsz erősebb kapcsolatot a digitális ügyfelekkel.

Kerek István marketing szakember, a legnagyobb AI-val foglalkozó Facebook csoport, a ChatGPT magyarul facebook csoport alapítója. Az AI Business Development területén tevékenykedik, ahol fő célja, hogy a digitális és AI eszközök segítségével csökkentse a felesleges költségeket, növelje a muködési hatékonyságot, új ügyfeleket szerezzen, és elmélyítse a meglévő partnerekkel való kapcsolatokat, mindezt könnyen skálázható és fenntartható folyamatok keretében. Közel három évtizede van az informatika területén, 2008 óta foglalkozik AI fejlesztésekkel és az évek során komoly tapasztalatot szerzett nem csak az elméleti, de a gyakorlati oldalról is. Az első weblapját még 2000-ben készítette, és azóta a digitális üzletfejlesztés megszállottja. Nem csupán könyvekből, hanem a valóságban szerzett tapasztalatokból merítve nyomon követi a legújabb nemzetközi trendeket, és munkásságában mindig igyekszik egy lépéssel az aktuális trendek előtt járni. Célja, hogy olyan innovatív megoldásokat hozzon létre, amelyek megelőzik korukat. A digitális világ kihívásait lelkesedéssel és megszállottsággal fogadja, több mint 50 000 órát töltött el a digitális technológiák megismerésével, 15 éve merült el a mesterséges intelligencia világában és körülbelül 2 000 órát töltött a ChatGPT tanulmányozásával annak első megjelenése óta. A mai napig aktívan követi és alkalmazza a legújabb technológiai trendeket, egyetemi óraadó tanárként nagy örömmel osztja meg tapasztalatait és ismereteit mind az egyetemi hallgatókkal, mind a szakmai közösséggel. Az innováció iránti elkötelezettségének bizonyítékaként a Tik-Tok algoritmusának mélyebb megértése érdekében létrehozott egy 13.000 követővel rendelkező csatornát, melyhez AI-alapú elemzési és automatizált videókészítési rendszert fejlesztett.

15:35 - 16:05
MiniCRM 3. terem
dr. Újszászi Bogár László

A meggyőzés művészete 2025-ben


Az előadás rávilágít, hogyan befolyásolható a vásárlói döntéshozatal a modern technológia és az AI világában? A profi értékesítők csak jobban ismerik a pszichológiát? Fedezd fel a legújabb meggyőzéstechnikai eszközöket, stratégiákat a fogyasztói magatartás illetve döntéshozatal formálásában, és tanuld meg, hogyan alkalmazhatod ezeket a módszereket sikeresen az üzleti világban.

Dr. Újszászi Bogár László (Ph.D), a Corvinus Egyetemen tanít meggyőzéstechnikát és ebből doktorált az ELTE-n. A doktorijában kidolgozott meggyőzéstechnikai modelljét 2019-től tanítják a Dubai University-n.
Számos nagyvállalat rendszeresen meghívott szakértője (IBM, Lindab, Dupont Pioneer, Dow Dupont, Caterpillar, Alvogen, Opten, Konica Minolta stb.). Az ingatlanszektorban kizárólagos együttműködése van az Otthon Centrummal.
Számos írása jelent meg a Forbesban, rendszeresen felkért szakértője az M1 gazdasági műsorának. A Magyar Rádió retorikai kerekasztal beszélgetésének állandó vendége.

08:30 - 09:00
Olcsóbbat.hu 9. terem
Káplár Kornél

Online transzformáció: Online sikerek egy klasszikusan offline iparágban


Exkluzív esettanulmány a Káplár Fatelep Kft. online transzformációjáról. Az előadáson elmesélem, hogy mi vezetett első webshopunk megnyitásához, még 2012-ben, amikor még nem csak az építőanyag piacon, hanem egyébként sem volt elterjedve az online értékesítés Magyarországon. Szó lesz arról, hogy milyen marketing eszközöket használunk, milyen alvállalkozókat válaszottunk, akik nagy szerepet játszottak sikereinkben. Illetve téma lesz az offline értékesítésünk, a hagyományos telephelyek fejlődése, az online fejlődéssel párhuzamosan.

Káplár Kornél a Káplár Fatelep Kft. tulajdonosa. Egy klasszikusan offline iparágban, az építőanyag kereskedelemben indultak 20 évvel ezelőtt, majd a piac előtt járva, már 2012-ben elindították online értékesítésüket, amely segítségével az azóta eltel időben az offline üzleteik is növekedésnek indultak. A webshopok értékesítésének a forgalma átlépte a 2 milliárd forintot, és 7 telephelyről szolgálják ki vevőiket az ország minden pontján!

09:05 - 09:35
Olcsóbbat.hu 9. terem
Bártfai Balázs

Előfizetéses üzleti modellek trendjei 2025-ben


Az előadás betekintést nyújt az előfizetéses modellek legújabb trendjeibe, kihívásaiba és a piac átalakulásába. Megtudhatod, hogyan változnak a fogyasztói szokások, milyen innovatív megoldásokkal érhetünk el újabb bevételi forrásokat, és milyen stratégiák lehetnek sikeresek a jövőben. Ha érdekelnek a piaci lehetőségek és az üzleti modell legfrissebb fejleményei, akkor itt a helyed!

Bártfai Balázs a SalesForm.hu rendelés automatizáló szoftver tulajdonosa, és a "Tartalommarketing a gyakorlatban" címu könyv szerzoje. Itthon egyedileg fejlesztett saját szoftverével a KKV szektorban lévo vállalkozóknak segít az online értékesítésben. Megvalósításon alapuló oktatási rendszerével bárki megépítheti a saját elofizetését, sot csapatával több száz cégben építettek már ki új, elofizetésen alapuló üzletágat. Az O nevéhez fuzodik az "Elofizetés a jövo" szlogen, mert hisz abban, hogy amíg nincs ismétlodo fizetési rendszer és újraösztönzés a vállalkozásodban, addig nincs is vállalkozásod!

10:05 - 10:35
Olcsóbbat.hu 9. terem
Szilágyi István

Hűségprogramok. Hogyan lesznek feliratkozóból lojális vevőink?


Hogyan alakíthatjuk át az egyszerű érdeklődőinket hosszú távú, lojális vásárlókká? Az előadás a hűségprogramok tervezésének és menedzselésének legújabb trendjeit, valamint a személyre szabott élmények fontosságát mutatja be.

Szilágyi István a theMarketer magyarországi képviselője, a marketing különböző területein szerzett tapasztalattal elkötelezett a vállalkozások fenntartható növekedése és fokozott ügyfélhűség elérése mellett.

10:40 - 11:10
Olcsóbbat.hu 9. terem
Berta Gergő

Online marketing eszköztár: trendek és aktualitások


A digitális marketing gyorsan változó világában az új eszközök és stratégiák folyamatosan formálódnak. Az előadás bemutatja, mely online marketing eszközök és technikák lesznek a legfontosabbak 2025-ben a hatékony ügyfélszerzéshez és megtartáshoz.

Berta Gergő a Maximum Business Kft. ügyvezetőjeként az elmúlt években több mint 1.000 vállalkozást, 850+ weboldalt/webáruházat és 55.000+ Facebook, Google hirdetést láttott felépülni vagy éppen elbukni, mindezt 7 országban az induló vállalkozásoktól a piacvezető cégekig.

11:15 - 11:45
Olcsóbbat.hu 9. terem
Dávid Ádám

Landing oldalak: Hőtérképek és A/B tesztek szerepe a sikeres kampányokban


A landing oldalak optimalizálása elengedhetetlen a konverzió növeléséhez. Fedezd fel, hogyan segítenek a hőtérképek és az A/B tesztek abban, hogy pontosan megértsd, mi működik a felhasználóid számára.

Dávid Ádám az online marketing megszállottja. A Kiszervezett Marketing alapítója, ügynöksége többszörös Marketing Diamond Awards díjas, ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számukra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagaslóak a szolgáltatási területükön, valamint több mint 140 szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményükkel előrevetítik, milyen egy igazán profin megtervezett ügyfélközpontú ügynökséggel dolgozni. Több mint 320 db online blogcikkük van, aminek köszönhetően több mint 120.000 látogatójuk van éves szinten a saját weboldalukon a Google keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt mindössze 1,5 év alatt érték el. A megtervezett médiamegjelenéseknek köszönhetően folyamatosan ott vannak nagy hírportálok hasábjain a területük szakértőjeként bemutatva. Azért lehetnek Google Partnerek, mert rendelkeznek a Google által elismert szakértővel. Az általuk menedzselt online hirdetési kampányok elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot az összes ügyfelük fiókjában. Előadást tartott már több egyetemen is online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetemen.

12:15 - 12:45
Olcsóbbat.hu 9. terem
Kaszás Péter

Új HR kihívások, új megoldások: Motiválás és megtartás


A munkatársak motiválása és megtartása 2025-ben már nem csupán gazdasági vagy szervezeti kérdés, hanem pszichológiai kihívás is. A vezetőknek egyszerre kell kezelniük a növekvő bérelvárásokat, a piaci kihívásokat, a gyors technológiai fejlődést és az átalakuló munkahelyi igényeket. Az előadás során vezetéspszichológiai megközelítéssel mutatok be olyan innovatív HR-eszközöket, amelyekkel nem csak a csapat teljesítménye, de a belső motiváció és elkötelezettség is fenntartható. Külön figyelmet kap a Z generáció, akik újfajta motivációs elméletek és vezetési stílusok alkalmazását igénylik.

Kaszás Péter tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. 2004-től több száz hazai kis- és középvállalkozás szervezetfejlesztési és vezetőképzési programját irányította. Vezetéspszichológiai szakértőként a munkatársak viselkedését, a motivációjuk fenntartásának lehetőségeit és a cégen belüli együttműködést kutatja. Olyan nagysikerű vezetői könyvek szerzője, mint a Beosztottból szövetséges vagy A motivált munkatárs létezik. 2023-ban alapította a TeamGuide Vezetői Akadémiát, amelyen megoldásfókuszú és emberközpontú vezetői módszereket és eszközöket oktat. Évente több száz vezetői viselkedéselemzést végez, több tucat vezetői fejlesztő programot tart, továbbá számos konferencián kap felkérést szakmai előadásra.

12:50 - 13:20
Olcsóbbat.hu 9. terem
Szesztay Péter

SEO trendek 2025: zajos vásárlói útvonal helyett adatalapú ügyfélút-térképezés


Minél nagyobb a zaj, annál fontosabb a minőség a kitűnéshez: a kompetitív piacokon az AI terjedésével az ügyfélélmény-növelés új mélységeket nyer. A szolgáltatástervezés alapköve a journey mapping, amely révén a különböző érintkezési pontok és élmények optimalizálhatók, de ez csak a második lépés: előtte a felhasználói igényeket kell feltérképeznünk. Az előadó Szesztay Péter, a SEO-ügynökségek között kiemelkedő BP Digital tulajdonosa, aki valós tapasztalatokon keresztül mutatja be a customer journey tervezés buktatóit.

Szesztay Péter online marketing szakember, a BP Digital SEO ügynökség alapító ügyvezetője. Szakértő csapatával startupoknak, valamint közép- és nagyvállalatoknak segít növekedni online marketing eszközökkel. Egyetemi éveiben startupot alapított, majd sorozatvállalkozóként egy az e-kereskedelmi piacon vált online marketing szakemberré. Az itt felépített marketingstratégiája jól használta ki, hogy a magyar piacon az organikusan szerzett látogatószerzést a kkv-k jellemzően elhanyagolják, így érdeklődése a SEO felé fordult, amely szakértőjévé vált az elmúlt évtizedben.

13:25 - 13:55
Olcsóbbat.hu 9. terem
Sándorfy Adrián

Ügyfélszerző tartalomgyár receptje


Ismerd meg, hogyan tudsz a márkád számára podcastek vagy webinarok segítségével havi 4-6 óra munka befektetésével akár egy hónapra elegendő szakértői tartalmat gyártani, szakmai kompromisszumok nélkül. Emellett az előadásban áttekintjük a várható podcast trendeket is.

Sándorfy Adrián podcast ügynökség-tulajdonos, a Brocasterz vezetője, emellett podcaster, a Biznisz Boyz podcast házigazdája. Cégével kifejezetten a marketing céllal létrehozott üzleti edukatív, szakmai márkaépítő podcastek indítására és menedzselésére szakosodott.

14:00 - 14:30
Olcsóbbat.hu 9. terem
Csongár Gábor

Pályázatok és adózási változások 2025-ben: mit érdemes tudni?


Az előadás áttekintést nyújt a legfrissebb pályázati lehetőségekről és adózási változásokról, amelyek befolyásolhatják a vállalkozások működését 2025-ben. Tudd meg, hogyan maximalizálhatod a lehetőségeidet a jogszabályi környezet változásaihoz igazodva.

Csongár Gábor a több, mint 20 éves Első Magyar Könyvelő és Pályázatíró Kft. ügyvezetője, tulajdonosa. A "Love me TENDER - Hogyan nyerj vállalkozásodnak milliókat pályázatokból" c. könyv szerzője. "A Kreatív Aritmetikus'. Nevéhez fűződik a díjnyertes "Pánikgomb" alkalmazás, weboldal. A pályázatírás, projektmendzselés mellett adótanácsadással, adószakértéssel, expanzív számviteli-, bérszámfejtési- és társadalombiztosítási szolgáltatások nyújtásával foglalkozik. Közgazdász, adószakértő, igazságügyi adószakértő-jelölt, adótanácsadó, mérlegképes könyvelő.

15:00 - 15:30
Olcsóbbat.hu 9. terem
Halmi Bence

Short form tartalomgyártás cégvezetőknek


A rövid videós formátumok egyre nagyobb szerepet kapnak a közösségi média platformokon. Fedezd fel, hogyan használhatod a TikTok, Facebook és Instagram Reels, valamint YouTube Shorts videókat a márkád népszerűsítésére és a közönséged elérésére.

Halmi Bence 2020-ban kezdett el a TikTok-on tartalmakat készíteni. Magán és céges profiljaimján közel 1 millióan követik. Kurzusaiból több, mint 1.000 diák tanulta ki a short form tartalomkészítés rejtelmeit. Előadónak és workshop trénernek kérte fel 2023-ban a Forbes, 2024-ben elindították tartalomgyártó ügynökségüket, a Brand Legends Agencyt, ahol első évünkben 50+ ügyféllel dolgoztank együtt, akiknek több, mint 1 millió követőt szereztek.

15:35 - 16:05
Olcsóbbat.hu 9. terem
Bölcskei Balázs és Tóth Márton

Hogyan Urald a B2B Piacodat a LinkedIn Helyes Használatával?


Ismerd meg a LinkedIn valódi erejét, amit a legtöbben nem használnak ki! Az előadásban felfedjük a legújabb és leghatékonyabb B2B marketing módszereket, amelyekkel nemcsak eredményeket érhetsz el, hanem dominálhatod is a piacodat. Bemutatjuk, hogyan építettünk fel egy vadonatúj piacon mindössze két hónap alatt egy 100 millió forintos sales pipeline-t kizárólag a LinkedIn segítségével. Fedezd fel, hogyan válhat a LinkedIn a legnagyobb üzleti fegyvereddé!

Bölcskei Balázs és Tóth Márton alapították a Blackhole Media-t azzal a céllal, hogy új alapokra helyezzék a B2B marketinget és ügyfélszerzést. Olyan komplex marketing rendszereket fejlesztenek, amelyek nemcsak minőségi leadeket generálnak, hanem releváns márkaismertséget is építenek és kiemelnek a versenytársak közül, így hosszú távon fenntartható növekedést biztosítanak ügyfeleik számára. Mára a Blackhole több mint 500 B2B vállalat kulcsfontosságú növekedési partnere lett, és a B2B piac meghatározó ügynökségeként ismert, ügyfelekkel közel 40 országban, főként az EU-ban, Észak-Amerikában és a Közel-Keleten. Széles körű tapasztalattal rendelkezik számos iparágban, többek között az IT, ipari, szoftver, és consulting piacon."

08:30 - 09:00
DHL 6. terem
Bukovszky Tamás

Mobilapplikációk az e-kereskedelemben


Az előadás bemutatja, milyen szerepe van a mobilapplikációknak az e-kereskedelem növekedésében, és hogyan fejleszthetsz olyan alkalmazást, ami növeli a vásárlói élményt és a konverziókat.

7 éves korában programozott először. 2008-ban, az AppStore indulásának idején vált az első magyar mobilalkalmazás-fejlesztők egyikévé. E-kereskedelmi mobilalkalmazás specialista, hivatalos Shoprenter és UNAS szakértő. 2022-ben alapította az Appsy-t, ami mára Magyarország egyik vezető e-kereskedelmi mobilalkalmazás-fejlesztője lett. Olyan jelentős projekteken dolgozott, mint a Homelux applikáció, ami a 12 legnagyobb magyar tulajdonú webáruház egyike. Szakmai filozófiája szerint a mobilalkalmazásokkal olyan kivételes felhasználói élményt lehet nyújtani, amely más módon nem érhető el. Célja, hogy a mobilalkalmazásokat elérhetővé tegye a magyar KKV-k számára, ezzel elősegítve a digitális fejlődést és erősítve Magyarország gazdasági pozícióit a nemzetközi piacon.

09:05 - 09:35
DHL 6. terem
Madar Norbert

E-kereskedelmi trendek 2025-ben: Hazai és nemzetközi digitális körkép


Fedezd fel a legújabb hazai és globális e-kereskedelmi trendeket, és ismerd meg, hogyan befolyásolják a piacot a technológiai fejlesztések és a változó fogyasztói igények.

Madar Norbert közgazdász, a PwC digitális kereskedelmi csapatának régiós vezető menedzsere. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és piackutatási projektekkel. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális gazdaság. Nevéhez köthető a GKID alapítása, mely 2024-ben olvadt be a PwC-be, valamint magyar online piac egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatása, és az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása. 2022-ben indult „Vedd Fel a Versenyt” podcast csatorna egyik műsorvezetője, a Digitális Kereskedelmi Szövetség alapító elnökségi tagja, konferenciák és szakmai kurzusok rendszeres előadója, e-kereskedelmi témák keresett szakértője.

10:05 - 10:35
DHL 6. terem
Venk László

Product First! Hogyan növeld az árrést a termékek fókuszban tartásával?


Az előadás bemutatja, hogyan érhetsz el nagyobb nyereséget, ha a termékeidre koncentrálsz, és azok értékét növeled. Tippek és trükkök az árrés maximalizálására az e-kereskedelemben.

Venk László, az Adlogic.hu alapítója és tulajdonosa több mint 10 éves e-kereskedelmi vezetői múlttal és tapasztalattal rendelkező szakember. Több mint 7 évig vezetett piacvezető, többszázmilliós forintos éves árbevételu használt könyves webáruházat. Több éve az Adlogic.hu-val e-kereskedelmi tanácsadással, tulajdonosi szemléletű online marketinggel foglalkozik. Az Adlogic.hu csapatában közel 20 szakérto foglalkozik az ügyfelek minél magasabb szintű kiszolgálásával. Több MasterMind csoport tagja, és szervezője, az E-commerce Hungary tagja, több marketing konferencia rendszeres eloadója.

10:40 - 11:10
DHL 6. terem
Schmidt Richárd

Külföldre piacra lépés 2025-ben


Az előadás részletezi, hogyan léphetsz ki sikeresen a nemzetközi piacra, milyen stratégiákat érdemes alkalmazni, és mire kell figyelni, hogy a külföldi piacok meghódítása zökkenőmentes legyen.

Schmidt Richárd közgazdász végzettségű, 26 év kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, amiből az utolsó 14 év e-kereskedelem. 7 Danubius Rádiós és 6 Pesti Estes év után a Bónusz Brigád kereskedelmi igazgatójaként épített fel egy top10-be kerülő vállalatot, majd azt követően a Mall.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként szerzett nemzetközi e-kereskedelmi tapasztalatot. A Hoppline Kft. partnereként saját gyártású termékekkel üzemeltetnek monobrand webáruházakat Alinda néven.

11:15 - 11:45
DHL 6. terem
Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés a globális e-kereskedelmi platformokról


Ismerd meg, hogyan változtatják meg a piacot az olyan platformok, mint az Alza, Kifli, Emag, Aliexpress, a TEMU vagy a frissen indult Allegro, és hogyan készülhetsz fel a versenyre a nemzetközi szereplőkkel szemben.

Résztvevők:
Csereklei Zoltán (Pelenka.hu)
Sebő Gyula (Julius-K9)
Vaszkó Iván (Forbes)
A kerekasztal moderátora: Zabari István (Lumenet)

Csereklei Zoltán, Pelenka.hu, Beauty.hu
Marketing, média és ekereskedelmi szakember. ÜZLETI coach, mentor. Sikeres vállalkozó. 2022-ben PÉLDAKÉP DÍJJAL tüntették ki. 2010-ben létrehozta a Femcafe.hu női portált és megalapította a Femcafe INSPIRÁLÓ NOK díjat. A médiavállalkozást eredményessé tette, majd egy sikeres exittel kiszállt a cégébol, hogy 2018-ban megalapíthassa a Pelenka.hu webáruházat. A e-kereskedelmi vállalat minden számottevő e-kereskedelmi díjat megnyert és jelenleg a legnagyobb hazai tulajdonú e-ker szereplője a FMCG piacnak.

Sebő Gyula a Julius-K9® márka alapítója, brandépítési és iparjogvédelmi stratéga, a tépőzáras feliratokkal ellátott K9-es kutyahámok feltalálója. Nemzetközi kereskedelmi és iparjogi tapasztalatainak köszönhetően hatásos támogatást nyújt start-up-oknak és nagyvállalatoknak. Életcéljává vált az állatok jólétével kapcsolatos innovációk megvalósítása.

Vaszkó Iván a Forbes főmunkatársa, a magazin Start rovatának szerkesztője, a Forbes.hu Temu-akták című rovatának szerzője. Főbb területek: e-kereskedelem, üzlet, startupok, tech, mesterséges intelligencia, filmipar, streaming, popkultúra.

Zabari István a lumenet.hu világítástechnikai webáruházat működtető Lumenet Kft. és az E-Commerce Hungary elnöke évtizedes e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója. Online pályafutása 2012 november végén indult a Vilagitas.eu oldal megnyitásával. Előtte világítástechnikai kivitelezéssel és korábban értékesítéssel foglalkozott, de volt szerencséje pár évig koordinálni egy akkoriban Magyarországra belépő élelmiszer-üzletlánc első száz üzletének villamos és világítástechnikai kivitelezését is. Saját lakása jelzálog hiteléből, saját megtakarításból és anyósa családi ékszereinek zálogházba tételéből útnak indított álom a Lumenet már több mint 700 000 rendelést teljesített, az elmúlt években számtalan díjat és elismerést nyert, megjelenési színvonalával, technológiai megoldásaival igazi különlegessége a magyar webáruházaknak.
A Lumenet szó ma már európai védjeggyé vált és István csapata mindent elkövet azért, hogy szenvedélyükből, a minőségi világításból minél többet átadhassanak vásárlóinknak és bebizonyítsák szlogenünk: A világítás itt kezdődik. Lumenet®
István kifogyhatatlannak tűnő, motiváló energiájával emellett sok éve elkötelezetten segíti a magyar e-kereskedelem fejlődését, mentorál e-kereskedőket, pályaorientációs órákat tart iskolákban, a legtöbb ismert e-kereskedelmi rendezvény szakmai tanácsadója.

12:15 - 12:45
DHL 6. terem
Bihari Zsófia

Webáruház indítás: Növekedési szakaszok és leggyakrabban elkövetett hibák, kampánymenedzser szemszögből


Webshop indításán gondolkozol, vagy már működtetsz egyet, de a kampányaid nem hozzák a várt eredményeket? Lehet, hogy nem a kampányokban, hanem a webshop optimalizálásában rejlik a megoldás. Az előadásban kampánymenedzseri szemszögből mutatjuk be azokat a leggyakoribb hibákat, amelyek veszélyeztethetik a megtérülést, és megoldásokat kínálunk a forgalom növeléséhez és a kampányok sikerességéhez.

Bihari Zsófia az Olcsóbbat.hu PPC kampánymenedzsereként havi szinten több száz webáruház kampányát kezeli, és kiemelt figyelmet fordít a kampányok hatékonyságának növelésére az automatizációs lehetőségek feltérképezésével. Szabadidejében data science-t tanul, hogy a jövőben adatalapú megoldásokkal még hatékonyabbá tegye a PPC kampányokat. Az Olcsóbbat.hu Magyarország piacvezető CSS - Google Shopping ár-összehasonlító szolgáltatója.

12:50 - 13:20
DHL 6. terem
Kobza András

Profitnövelés konverzióoptimalizálással: Pszihológiai és AI módszerek a jobb konverzió érdekében


Profitnövelés Konverzióoptimalizálással: Hogyan Használd a Pszichológiát és az AI-t, Hogy Vásárlóid Ne Csak Nézelődjenek, Hanem Vásároljanak! Tippek, trükkök, trendek.

Kobza András Ekereskedő és a Konvertify CRO ügynökség alapítója, vezető tanácsadója. A LifeStyleShop.hu cipő webáruház alapítója és vezetője, 2012 óta fogalkozik ekereskedelemmel, több éve ekereskedelmi, főleg konverzióoptimalizálási tanácsadással segíti az ekereskedelem jelenlegi és reménybeli tagjait, számos felsővezetői ekereskedelmi Mastermind alapítója és vezetője. Az Ecommerce Hungary szövetség elnökségi tagja.

13:25 - 13:55
DHL 6. terem
Szabó Balázs

Sikeres webshopok: Mindenkinek van egy terve, addig amíg....


A stratégiai tervezés nem változott és továbbra is elengedhetetlen, de most már sokkal gyorsabban kell reagálni és módosítani a terveken.Megérkezett az AI és vele együtt a külföldi konkurensek is. Így felmerül a kérdés, hogy hogyan őrizzük meg a versenyelőnyünket, mi legyen a stratégiánk 2025-ben.CRM vagy CDP. Mégis ezek közül melyik támogatja jobban a marketingem?Hogyan érdemes használni generatív AI-t a webáruházamban?Azonnali szállítás vagy rugalmas visszaküldés? BNPL vagy előfizetés? A kis apróságok mégis csak elefántok? 14 év alatt sok változást éltünk meg a piacon a partnereinkkel, innen is a hullám hegyére kerülünk!

Szabó Balázs a HD Marketing Google Ads & Analytics divíziójának vezetője. Több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a PPC kampányok menedzselése és az adatvezérelt marketing terén. Balázs fő szakterülete a digitális kampányok teljesítményének folyamatos optimalizálása, különös tekintettel a mérési rendszerekre és a konverziók maximalizálására. Elkötelezett a folyamatos innováció és a digitális marketing legújabb trendjei iránt. Az adatvezérelt megoldások és a precíz méréstechnika révén hozzájárult számos hazai és nemzetközi projekt sikeréhez.

14:00 - 14:30
DHL 6. terem
Kerekasztal beszélgetés

E-commerce logisztikai kihívások és lehetőségek


A logisztika kulcsfontosságú az e-kereskedelemben. Ismerd meg, milyen kihívásokkal és lehetőségekkel szembesülhetsz, és hogyan optimalizálhatod a logisztikai folyamatokat felkért szakembereink által.

A kerekasztal moderátora: Schmidt Richárd

Résztvevők:
Csereklyei Bálint, ilogistic.hu
Közgazdász végzettségű logisztikai szakember és vállalkozó. 2017 óta az iLogistic képviseletében tevékenykedik a magyar ekereskedelmi piacon, amely vállalat az irányítása alatt avanzsálódott Magyarország egyik legnagyobb fulfillment szolgáltatójává. 2024 júniusában az addig általa vezetett és tulajdonolt iLogistic felvásárlásra került az egyik legfontosabb stratégiai partnere, a GLS által. A felvásárlást követően is az iLogistic élén maradt, multinacionális környezetben és háttérrel folytatva a cég irányítását és építve tovább személyes karrierjét.

Őri Gergely, Játéknet
Közgazdász végzettségű szakember, számos kereskedelemben eltöltött év után a Tesco online hazai üzletágának felépítésével és igazgatásával kerül fel a hazai e-kereskedelem térképére. 2015 óta a JátékNet ügyvezetője, minek során a Webáruház a hazai webkereskedelem legnagyobb szereplői közé növi ki magát és számos rangos szakmai elismerésben részesül. A Modell és Hobby Kft.-be történt beolvadással a cég mára mind a nagykereskedelmében, mind a webes kiskereskedelemben a hazai játékpiac meghatározó szereplője.

Schmidt Richárd - Hoppline Kft. - Alinda.hu
Közgazdász végzettségű, 26 év kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, amiből az utolsó 14 év e-kereskedelem. 7 Danubius Rádiós és 6 Pesti Estes év után a Bónusz Brigád kereskedelmi igazgatójaként épített fel egy top10-be kerülő vállalatot, majd azt követően a Mall.hu kereskedelmi és marketing igazgatójaként szerzett nemzetközi e-kereskedelmi tapasztalatot. A Hoppline Kft. partnereként saját gyártású termékekkel üzemeltetnek monobrand webáruházakat Alinda néven

Táncsics András a Boxy Logisztikai Zrt. alapítója és vezérigazgatója.
Közel 20 éves nagyvállalati felsővezetői tapasztalattal rendelkezik, olyan vállalatoknál, mint a Citibank, a Volksbank, a Magyar Posta vagy a MOL. A magyarországi e-kereskedelmi logisztika meghatározó arca, 2013ban az ő irányítása alatt állt üzembe az ország első csomagautomata hálózata az MPL színeiben, 2018ban ő alapította meg a kínai-magyar áruforgalom azóta is legjelentősebb szereplői közé tartozó ECSC Zrt.-t. A Digitális Kereskedelmi Szövetség elnökségi tagja, szakmai konferenciák rendszeres előadója, 2024-ben az MLBKT az Év Logisztikai Menedzserévé választotta.

15:00 - 15:30
DHL 6. terem
Bory László és Forgó András

E-commerce jövőbeli fejlődési tendenciája


Csatlakozzon hozzánk egy izgalmas előadásra, ahol a DHL Express és a DHL Supply Chain szakértői bemutatják az e-kereskedelem jövőbeli fejlődési tendenciáit. Az előadás során szó esik az automatizációról, a DHL GoGreen stratégiájáról, az elektromos járművek (EV) trendjeiről és a robotika innovatív alkalmazásairól. Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, hogy betekintést nyerjen a logisztika jövőjébe és a fenntartható megoldásokba!

Bory László globális cégnél dolgozik lassan 15 éve, olyannál, ami globális megoldásokat hoz számos területen. Mégis logisztikai szakemberként, tanácsadóként, ami leginkább szenvedéllyel tölti el a munkájában, hogy a magyar cégeknek segít elindulni a növekedés útján és leküzdeni az ezzel kapcsolatos kihívásokat. Jelenleg a DHL Express Magyarország Kereskedelmi és Marketing Igazgatója és több mint 10 éves tapasztalattal, többféle méretű és különféle iparágakban tevékenykedő cégeket mentorált már. Csapatával folyamatosan azon dolgozik, hogy a magyar cégek stratégiai kérdésként tekintsenek a logisztikára és ki tudják maximálisan aknázni a nemzetközi kereskedelemben rejlő lehetőségeket, hiszen ez nélkülözhetetlen a sikerhez a jelenlegi, volatilis, gazdasági környezetben.

Forgó András a DHL Supply Chain Magyarország üzletfejlesztési vezetője. Több mint 25 év tapasztalattal rendelkezik komplex logisztikai rendszerek tervezésében, fejlesztésében és irányításában. Az elmúlt több mint egy évtizedben optimalizált logisztikai megoldásokat tervezett és értékesített a vállalat EMEA régiójában. Számos innovatív és automatizált megoldás fűződik nevéhez a raktárlogisztika teljes spektrumában a gyógyszeripartól kezdve, az autóipari és technológiai üzletágon keresztül az e-commerce szektorig. Utóbbi tekintetében a DHL Supply Chain EMEA Solutions Design vezetőjeként jelentős mértékben hozzájárult az elmúlt évek online kereskedelmi szolgáltatásainak fejlesztéséhez. Elkötelezett az elektromos meghajtású járművekkel kapcsolatos logisztikai kihívások és megoldások iránt.

15:35 - 16:05
DHL 6. terem
Paál Katalin

Mesterséges intelligencia az e-kereskedelemben: AI trendek és alkalmazások


Az előadás bemutatja, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát az e-kereskedelmi folyamatok optimalizálására, és milyen AI megoldások segítik majd az üzleti sikeredet 2025-ben. Kitérünk a különböző online marketing csatornákra és az ezekhez kapcsolódó AI-eszközökre. Ezenkívül példákat és mini esettanulmányokat hozunk arra, hogyan alkalmazható a mesterséges intelligencia, ill. gépi tanulás a PPC, közösségi média, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, digitális analitika és nemzetközi terjeszkedés területén.

Paál Katalin az e-kereskedelmi üzletágban ismert és elismert szakember a CEE régió egyik vezető ügynökségéhez, a Growww Digital értékesítési, üzletfejlesztési és marketingfolyamatok irányításáért felelős vezetője. Korábban a Csomag Plusz kuponügynökség először magyarországi, majd később romániai irodák vezetéséért felelt, legutóbb pedig a Webshippy szlovák és cseh country managere volt. Karrierje során számtalan webáruház stratégiájába nyert betekintést, tapasztalataival egyidejűleg támogatta a magyar, a cseh, szlovák és lengyel piacok szereplőit.

10:05 - 10:35
theMarketer 5. terem
Kosár Zoltán

Offline marketing eszköztár: hogyan használjuk ki a hagyományos eszközöket 2025-ben?


Az előadás bemutatja, hogy az offline marketing eszközök továbbra is értékesek lehetnek, és hogyan integrálhatók a digitális stratégiákba a nagyobb siker érdekében.

Kosár Zoltán média szakember, az OptiPoster Köztéri Médiaügynökség tulajdonosa. 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a köztéri kampányok megvalósításában. Cégével azt tűzte ki célul, hogy segítsen a hazai vállalkozásoknak abban, hogy egyszerűen tudjanak komplex offline kampányokat megvalósítani.

10:40 - 11:10
theMarketer 5. terem
Bay Áron

Analitika vezérelt sales


Az előadás bemutatja, milyen eszközökre van szükséged 2025-ben, hogy a lehető legpontosabban tudd mérni az online értékesítésed és hogy hogyan tudod a Google Analytics-ből kinyert adataidat a bevételeid növelésére használni.

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 15 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 500+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA és a A Deutsche Telekom IT Solutions kampányaiban. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

11:15 - 11:45
theMarketer 5. terem
Tóth-Czere Péter

A Productivity 2025: az AI az új kolléga a csapatban


Nem az a kérdés, hogy tudod-e promtolni az AI appod. A kérdés az, hogy mibe kell tudnod bevonni az új kollégádat a csapatban, mert az AI mindenkinek egy új kollégája lett, aki a keze alá dolgozik. Ha a hatékonyság fontos számodra vállalkozóként, cégként, akkor azt kell megtalálnod, hogy kinek, milyen feladatokban tud sokat segíteni majd egy AI asszisztens - legyen az bármilyen típusú. Ha igazán szeretnél hatékony lenni, akkor nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy ne vedd fel az új kollégád!

Stresszmentes hatékonyság szakértő és tréner, a NEXT Academy személyes és vállalati hatékonyság növelési módszertan társalapítója. Podcaster. Péter két sikeres vállalkozás alapítója: a Coffeebreak Consulting full-service online marketing ügynökség és a Showcast Media podcast ügynökség vezetője. Szakértelme felöleli a tartalommarketinget, keresőoptimalizálást és growth hackinget. Trénerként ezek mellett az általuk megalkotott NEXT Academy módszertanán belül produktivitás tréningeket tart és vezetőfejlesztéssel foglalkozik, tapasztalatait átadva a kihívások és stressz kezelésére, a hatékony feladat-, projekt- és időmenedzsment felépítése mellett. Célja, hogy innovatív stratégiákkal és gyakorlati tapasztalataival segítse a vállalkozásokat hatékonyabbá válni.

12:15 - 12:45
theMarketer 5. terem
Kaszás Attila

Az első száz vevő megszerzése 2025-ben: stratégiai útmutató


A kezdő vállalkozásoknak kulcsfontosságú, hogy megszerezzék első száz vevőjüket. Az előadás bemutatja, milyen stratégiákat érdemes alkalmazni, hogy gyorsan és hatékonyan bővítsd a vásárlói bázisod.

Kaszás Attila - 93 óta foglalkozom élelmiszergyártással ( Heineken, davidoff, Sió, Szentkirályi, HohesC, Granini ). 2012 óta vezetem a saját cégeimet - legismertebb Viwa vitaminwater Jelenleg kb 20 országba szállítunk, Megtalálhatóak vagyunk a Starbucksban, Aldiba, DM-ben, Sparban, Cba-ban..., benzinkutakon, fitnesztermekben, újságárusoknál, patikákban, éttermekben, büfékben...stb tavalyi évben Spanyolországban a fogyasztók(!) az év termékének választották az Organikus tea termékünket. A Magyar Marketing Szövetség tagozati elnöke vagyok, újságíró, filmproducer...

12:50 - 13:20
theMarketer 5. terem
Ipsits Anita

Mit akar a női vásárló? - Ne csak célozz, találj is!


A női vásárlók elérése nem csak marketingstratégia kérdése, hanem a mélyebb megértés művészete is. Előadásomban bemutatom, hogy mi motiválja a nőket a vásárlási döntéseik során, és hogyan lehet valódi kapcsolatot építeni velük. Saját tapasztalataimon keresztül mutatom be, hogyan: Ne csak célozzunk, találjunk is – mert a siker a részletekben rejlik.

Ipits Anita karrierútja a hazai bankszektor egyik legjelentősebb szereplőjénél kezdődött. Első vezetői kinevezése is erre az időszakra datálható, a bankszektor „Jó iskola” volt, rengeteget tanult az itt töltött idő alatt, amit a mai napig hasznosítani tud. 2009-ben indította az első vállalkozását, ami mára egy 15 cégből álló csoporttá fejlődött, és 16 országban vannak jelen. Jelenleg a közel-keleti és ázsiai piacra lépésen dolgoznak. Vezetőként számára fontos, hogy ne veszítse el a kapcsolatot a vásárlóikkal. A cég részlegei közül a marketing, a termékfejleszetés és a közösségépítés ami a legközelebb áll hozzá, bár minden szegmenst ismer és dolgozik benne. Szereti a vásárlói találkozókat, amelyek mindig új inspirációt adnak neki. Célja, hogy a statisztikák mögött meglássa az embereket és a közös céljainkat, hiszen így biztosíthatják a legjobb minőséget és piaci előnyt is szerezhetnek.

13:25 - 13:55
theMarketer 5. terem
Lippner Tamás

Személyiségtípusok szerinti bizalomépítés.


Melyek azok a módszerek, amelyek valódi áttörést hoznak a sales eredményeidnek? Lippner Tamás öt bizonyítottan hatékony módszert mutat be, amelyekkel értékesítőid jelentősen meg tudják növelni eladásaikat. Az előadásában lépésről lépésre vezet Tamás, hogy kézzelfogható eszközökkel távozhass, készen állva az értékesítési rekordok megdöntésére.

Lippner Tamás évtizedekig vezetett többszáz fős értékesítési csapatokat olyan cégeknél, mint a Citibank, Sberbank és a Vodafone. Immáron 7 éve segíti és támogatja egyedi módszertanával a magyar KKV cégvezetőket és sales vezetőket egy olyan értékesítési kultúra kialakításában, amellyel jelentős, dupla vagy akár tripla árbevétel növekedést érnek el. Több, mint 600 tréningnappal a háta mögött és 28 év értékesítési és vezetői tereptapasztalattal, Tamás olyan gyakorlatias támogatás ad, amely egyedülálló a magyar értékesítési piacon.

14:00 - 14:30
theMarketer 5. terem
Dr. V. Nagy Adrienn

Gyakori jogi baklövések és elkerülésük: Vállalkozói túlélőkészlet


A vállalkozók számára a jogi környezet sokszor rejt buktatókat, amelyek komoly következményekkel járhatnak. Az előadás feltárja azokat a leggyakoribb jogi hibákat, amelyekbe a cégek gyakran beleesnek, és gyakorlati tanácsokat nyújt azok megelőzésére. Ismerd meg, hogyan kerülheted el a legnagyobb baklövéseket, és építhetsz erős jogi alapokat vállalkozásodban.

Az előadó 2011 óta látja el vállalatok teljes körű jogi képviseletét. Ügyfelei széleskörű jogi és üzleti kérdésekben is támaszkodnak rá. Szaktudásának kiemelt területe a társasági jog ls a tőkepiaci jog, számos társaság tőzsdei bevezetésében vett részt, valamint állandó képviseletet is ellát részükre. Emellett jelentős tapasztalattal rendelkezik az ingatlanjog területén, továbbá peres ügyekben is hatékonyan képviseli ügyfeleit. Magas szintű jogi tanácsadást és gyakran közös üzleti gondolkodást nyújt ügyfeleinek, segítve őket céljaik elérésében és a vállalat jogi környezetben való eligazodásában.

10:05 - 10:50
Workshop terem
Egerszegi Krisztián

Cégépítők workshop


Azonnal használható gyakorlati módszerek, amik új löketet adnak az értékesítésednek:
- A workshopon olyan gyakorlati módszerekről lesz szó, amikkel azonnal eredményesebbé teheted az értékesítésed.
- Olyan meggyőzéstechnikai alapelveket mutatunk, amiket minden KKV-nak kötelező ismerni, hogy jobb eredményeket érjen el.
- Megosztjuk veled azt is, hogy mi mit tanultunk a saját hibáinkból és miért kell folyamatosan fókuszban tartanunk az értékesítésünk fejlesztését.
- A célunk az, hogy ezekkel a módszerekkel segítsünk megduplázni a lezárási arányt, ami akár dupla bevételt is jelenthet neked, ugyanannyi érdeklődőből.

Egerszegi Krisztián a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A 1,5 milliárd forintos árbevételű IT cége felépítése után, a MiniCRM Zrt-vel is sikerült piacvezető szereplővé válni Magyarországon és Romániában. 2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2024-ben már 100 fős a cég, több mint 2000 ügyféllel, romániai leányvállalattal és több mint 2 milliárd forint árbevétellel. 2014-ben megnyerték a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami jó visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerültek. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlodott, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré. A legnagyobb segítség a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisban megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után 3 hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen regényes formátumban adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

11:15 - 12:00
Workshop terem
Mészáros Róbert

Szakértői Könyvíró Workshop: írd meg és publikáld a szakértelmed, tedd fel a személyes márkád a felső polcra!


Ideje a szakmád, a piacod élére állni a szakértői könyveddel, elfoglalni a "felső polcot" az ügyfeleid fejében. A szakértői könyv a személyes márkaépítés csúcsa, maradandó nyomot hagy - nemcsak az egyik legjobb marketing eszköz (pozícionálás, márkaépítés), hanem az egész vállalkozásodat brandbe tudod tenni vele. A workshopon bemutatom 150+ könyvkiadás tapasztalatát, bestseller szerzőink példáit, legjobban működő tippeket, stratégiákat. Lépésről lépésre, az ötleteléstől a sikeres kiadásig. Természetesen beszélünk az új könyvtörvényről is, mely mindent átalakít! Legyen 2025 a Te könyved éve!

Mészáros Róbert 27 éve készít könyveket, magánkönyvkiadójával a szakértő vállalkozók üzleti könyveire specializálódott. 3 saját könyvet írt a személyes márkaépítésről - és a saját márkáját is a könyvekkel építette fel. Ahogy olyan bestseller szerzők és elismert szakértők könyveinek megszületésében segített, mint Szendrei Ádám, Lévai Ricsi, Bártfai Balázs, Kaszás Péter, Czagler Zsuzsanna, Dr. Dénes Ivett, Gál Kristóf, Némethi Erika, DrPrezi, Barazsy Ákos, Domán Zsolt (közülük többen a Fesztivál visszatérő előadói). Csapatával és a Szakértői Könyvíró Klub közösségével folyamatosan segít a szerzőknek az írásban és a kiadásban. 2025-ben megjelenhet a Te könyved is és ez egy következő mérföldkő lesz az életedben!

12:50 - 13:35
Workshop terem
Nyaka Renáta

Facebook hirdetések workshop


Fontos. Hozzatok magatokkal laptopot és legyen legalább egy olyan Facebook hirdetési fiókotok, amihez hozzáfértek a Workshop ideje alatt is! A workshopon konkrétumokat mondunk, amik a Klikkmánia közel 20 éves gyakorlati tapasztalataira alapulnak.
Hogyan legyünk hatékonyak Meta környezetben?
A legnagyobb hiba, ha a Meta/Facebook hirdetésekhez ugyanúgy állunk hozzá, mint a Google Ads hirdetésekhez. Már az üzleti célok meghatározásánál észnél kell lennünk, amihez ismernünk kell a Meta rendszer lehetőségeit és korlátait is. Átbeszéljük a több 100 Meta kampány alapján tapasztalt leggyakoribb hibákat.
Teljesítménymérés, de hogyan?
Ma már mindenki azt ígéri, hogy adatvezérelt hirdetéseket készít. De valójában tudja mindenki, hogy a Metán ezt hogyan kell csinálni? Megmutatom, hogyan elemezheted az adataidat, hogy tudsz levonni helyes következtetéseket, amit aztán beépíthetsz a kampányok optimalizálás során.
Valójában annyit számít a kreatív tartalom minősége? A minőség vagy mennyiség számít jobban?
Átbeszéljük, hogy valójában mire van szüksége a Metának, mi az amit szeret, mi az amit nem.

Nyaka Renáta fő profilja a META hirdetések stratégiájának személyre szabott felépítése és kivitelezése. Szolgáltatói oldalról több száz ügyfél konzultáción akkor, mint marketing pro expert mutattott utat a META adsmanager és további felületek útvesztőjében. A Facebook, Instagram hirdetésekkel szembeni ellenállást és kétkedést már rengeteg alkalommal sikerült megfordítania és bebizonyítania, hogy miért szükséges kiegészítő eleme az online marketingnek.

14:00 - 14:55
Workshop terem
Czagler Zsuzsanna

Kiégés, stresszkezelés cégvezetőknek workshop


A Covid után világszinten nagy problémává vált a dolgozók mentális egészsége és a kiégés, és azóta úgy maradt: az emberek sokkal inkább a lelki kiegyensúlyozatlanság közelébe kerültek, mint korábban és azóta is ott lavíroznak. A kiégés 4 szintjéről, a kiéges felismerésől, lehetséges kezeléséről, illetve arról mi köze a motivációnak a munkamániához és annak a kiégéshez. Motivációs térképezéses példákkal láthatóvá és megfoghatóvá teszem, hogy hol, melyik motivátoroknál és milyen mértékű baja van az embernek, és hol látható melyik szinten van kiégve.

19 év vezetői tapasztalattal bír, motiváció a munkája, hobbyja, küldetés, 3x-os HRKOMM Award díjas, 1 HRBEST díjas vezetők motivációs képességek fejlesztésében, nagy szervezeti hatású motivációs rendszerek fejlesztésében Most megjelenő könyvében a motiváció és motiválás gyakorlati tapasztalait osztja meg.

16:10 - 17:10
MiniCRM 3. terem
Milliárdos Cégek Klubja

Milliárdos Cégek Klubja


Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen olyan milliárdos árbevételű cégek vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből? Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő! Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS
A nap folyamán több alkalommal nyitja meg kapuit a Networking terem, hogy a Hozzád hasonló gondolkodású vezetők és döntéshozók szervezett kereteken belül ismerkedjenek meg Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok.

Egy nap alatt, akár 100 új üzleti partnerrel megismerkedhetsz, akikkel a következő hetekben elindulhat az együttműködés! A Networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges.

Újdonság: Minden résztvevő automatikusan tagja lesz a KKVMátrix kapcsolatépítő hálózatunknak, amelybe az eddigi összes (12 év) konferenia-résztvevő meghívást kapott, így a tagok száma közel 10.000 döntéshozó.

Azt tudtad, hogy MMF365 néven minden jegyvásárló egy közös FB-csoportban is tartja a kapcsolatot és szakmai/emberi barátságok születnek?


SZAKKIÁLLÍTÁS
Találkozz a magyarországi kkv-szakma innovatív, vezető képviselőivel a 2025-ös Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításon! 60+ stand: szolgáltatók, gyártók, tanácsadók várnak arra, hogy megmutathassák neked termékeiket, szolgáltatásaikat és együttműködhessenek veled és cégeddel 2025-ben.

A belépőjegyed ára a legtöbb kiállítónál kedvezményekre beváltható, így gyakorlatilag ingyen vehetsz részt az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


MILLIÁRDOS CÉGEK KLUBJA
Az okos cégvezetők más kárán és más sikeréből tanulnak. A "Milliárdos Cégek Klubja" záróprogram már a kezdetekben nagy sikert aratott, hiszen három, olyan milliárdos árbevételű cég vezetőjével beszélgetünk, akiknek tapasztalatai, tanácsai, tanulságai talán nem is fejezhetőek ki pénzben. Te mit kérdeznél egy milliárdostól? Milyen gyakran van lehetőséged, hogy szemtől szemben ülj egy vérbeli üzletemberrel és tanulj a sikereiből?

Amikor a milliárdosok színpadra lépnek, szinte megáll a levegő!
Légy része Te is ennek az élménynek - bármely jegytípussal!

Azt tudtad, hogy a résztvevők között is 150+ milliárd feletti árbevétellel rendelkező cég található?


E-COMMERCE TEREM
A látogatóink visszajelzése alapján ismét lesz e-kereskedelmi tematikus terem, vagyis az E-commerce terem.

A látogatóink 90%-a - saját bevallása szerint - vagy már rendelkezik webáruházzal vagy nyitni fog, esetleg webáruház nélkül, de elektronikus kereskedelemmel foglalkozik. Bemutatjuk a 2025-ös e-kereskedelmi trendeket és mindazokat a technikákat, megoldásokat, amelyekkel a webáruház tulajdonosok, e-kereskedők növekedést érhetnek el.

Minőségpolitkánk, hogy az E-commerce terem előadói ne "fizetős" szolgáltató cégek legyenek, hanem maguk is ebből élő, gyakorlatban is nagy tapasztalatot szerző e-kereskedők, webáruház-tulajdonosok.



SALES FESZTIVÁL 2025
Év eleji, értékesítési csúcstalálkozó a Marketing Fesztivál betétprogramjaként!

Itt az idő, hogy megismerd a legjobb értékesítők tapasztalatait, trükkjeit és gyakorlati tudását – minden "bullshit" nélkül. A SALES FESZTIVÁL 2025 célja, hogy valódi, azonnal alkalmazható ismeretekkel gazdagodj, amelyekkel fejlesztheted a saját értékesítési stratégiád. Esettanulmányokon keresztül mutatjuk meg, mi működik a való életben, hogyan lehet sikeresen zárni egy üzletet és elérni a céljaidat.

Fedezd fel a legfrissebb trendeket, technológiákat és eszközöket, amelyek az értékesítésben kiemelten fontosak 2025-ben! Ez a fesztivál azoknak szól, akik nem csak tanulni akarnak, hanem valódi eredményeket is szeretnének elérni a piacukon.

Inspirálódj a legjobbaktól, és vidd magaddal az értékesítési sikerhez vezető kulcsokat!


MÁRKAKONF 2025
A Magyar Marketing Fesztivál több konferenciát nyújt egy áráért és ezzel Európa szinten egyedülálló rendezvény. A SALES FESZTIVÁL 2025 mellett résztvehetsz a MÁRKAKONF 2025 -t, amely egy online konferencia.

Januárban 12 előadóval a Marketing Fesztivál másnapján kerül megrendezésre.

A MÁRKAKONF -on a Magyar Marketing Fesztivál partnerei és partnerhálózatának tagjai adnak elő, hiszen a 10+ éves szervezés során lélegzetelállítóan sikeres cégeket ismertünk meg. A MÁRKAKONF nagyobb arányban tulajdonosokat, (cégoldali) márkaépítőket és kevésbé tanácsadókat fog megszólítani. A hangsúly itt az esettanulmányokokon és a "how-to" megoldásokon van.

A januári rendezvényen csak a Marketing Fesztivál jeggyel rendelkezők vehetnek részt.
6 ÉRV, HOGY 2025.01.23-ÁT NE HAGYD KI

Minden évben a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak elsőként az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti- és marketing trendjei. Nyissuk meg együtt az üzleti évet, készüljünk fel közösen a ránk váró kihívásokra!
KIHAGYHATATLAN! A Magyar Marketing Fesztivál az ország legnagyobb, év eleji üzleti- és marketing trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, kimondottan kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.
Az előadások mellett a kiállítók speciális ajánlatai várnak, valamint új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a networking eseményen. Sőt: Automatikusan tagja leszel az MMF365 klubnak is, a konferencia résztvevőinek exkluzív közösségének.
A 2024-es Magyar Marketing Fesztiválon résztvevő cégek átlagos árbevétele 300.000.000 Ft volt! Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó, klassz társaság – olyanok, mint Te magad, vezetőid és üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, pillanatok alatt értékesített jegyekkel! A belépő jegyed árát a legtöbb kiállítónál kedvezmény formájában levásárolhatod, így szinte ingyen jössz. Aki számít a hazai KKV piacon, az itt lesz! Ha a konkurensed eljön, Te sem hagyhatod ki!
KKVMátrix Minden jegyvásárló ingyenes, alap hozzáférést kap a KKVMátrixhoz, amely az erre a közösségre építő kapcsolatépítő, leadszerző díjmentes hálózat.
HELYSZÍN
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A Magyar Marketing Fesztivál 2025 helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban a parkolás, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
Lurdy Konferencia-központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és minden igényt kielégítő éttermi szint. A X. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia Központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban, a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően további 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban a parkolási díj fizetendő.
FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú részvételi csomagot szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a típust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. A helyek száma idén is korlátozott!
FONTOS: A csomag ára az ÁFA összegét nem tartalmazza!
Még eddig megvásárolhatod meg a jegyed:
nap
óra
perc
mp
HA MÉG MINDIG NEM DÖNTÖTTÉL:
A Magyar Marketing Fesztivál a látogatók folyamatos visszajelzései alapján folyamatosan megújul, az igényekhez, és körülményekhez igazodik.
Ez az év egyik legfontosabb KKV-marketing trendeket bemutató rendezvénye.
Minden résztvevő, partner automatikusan tagja lesz az MMF365 marketing klubnak, ahol további 365 napig folyik a kapcsolatépítés és a kapcsolati tőke megosztása. Ebbe az exkluzív klubba máshogy nem kerülhetsz be!
A Marketing Fesztivál nem egy cég önreklámja. Egyszerűen egy izgalmas, színes nap, mely kiválóan alkalmas tanulásra, ötletgyűjtésre, inspirációra és üzleti kapcsolatok teremtésére.
Látogatóink szerint a Marketing Fesztivál a legszínesebb kkv-marketing konferencia Magyarországon. Közép-Európában is az egyik legnagyobb kkv-marketing rendezvényként tartanak számon minket.
Itt minden egyes online networking alkalom új üzleti partnert és valódi forintot érhet.
Előadásaink exkluzívak. Jelszavaink: no sales | no haver! Ugye ismerősek azok a konferenciák, ahol évek óta a cégvezető és haverjai adnak elő?
Ha csatlakozol, garantáltan képbe kerülsz a kisvállalati marketing újdonságaival és beelőzheted konkurenseidet.
Találkozz minőségi marketing beszállítókkal és kivitelezőkkel az szakkiállításon. Legalább 6 hónapnyi utánajárást és tárgyalást tudhatsz le egyetlen nap alatt!
Minden év elején újítunk - év végére pedig lemásolnak minket, „kölcsönveszik” újításainkat, szlogenjeinket. Kiktől akarsz tanulni? Kövesd az eredetit!
A Magyar Marketing Fesztivál az az országos marketing konferencia, ahol mindenki ott van. Még a konkurensed is!
NE GYERE, HA:
Nincs 19.900 forintod saját magad és céged fejlesztésére! Egyetlen előadó órabére sem jönne ki belépődíjad árából. A Fesztiválon a befizetett összegért 30+ TOP-előadótól tanulhatsz, 50+ kiállítóval és válogatott kivitelezőkkel találkozhatsz.

Nem akarsz piacvezető lenni?! Nem akarsz jobb lenni a konkurensednél?! Minden év elején a Marketing Fesztiválon értesülhetsz elsőként az adott év üzleti és marketing-trendjeiről. Egy nap feltöltődés és tanulás = egész évben arathatod a babérokat!

Én cégvezető vagyok, delegálom a marketinget. Bizonyított tény, hogy sokkal hatékonyabb és gazdaságosabb annak a cégnek a marketingje, ahol a cégvezető tudja, miről beszél a marketing-kivitelezője. Vége annak az időnek, amikor félrevezettek! Amikor nem tudtál különbséget tenni működő és hamis technikák között! Hozd el kollégáidat és gyere el Te is, cégvezetőként!
KIEMELT TÁMOGATÓNK:
KIÁLLÍTÓINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2025 - Marketing és Fesztivál Kft. | STANDFOGLALÁS: (Standtérkép) | e-mail: info@marketingfesztival.hu
A programváltozás jogát fenntartjuk! Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu