Nun Mónika egy csendes, világos irodában, a Digitalpixel Kft. központjában fogad, mint mondja, mivel több munkatársa is otthonról dolgozik, így nincs szükségük túl nagy helységre.

A cég tevékenységét, ha egy szóban kellene meghatározni, akkor „tartalommarketing”, ám ennél jóval összetettebb, amit képviselnek. Nem csak a tartalom, a képi megjelenés fontos számukra, hanem mindaz, amitől egy honlap minőségét és eredményességét növelni lehet.

Mónika a rendszerváltás idején alapította első reklámcégét. Később újságíróként a kétezres évek közepén tapasztalta, hogy a nyomtatott média cikkeit az akkor nálunk még gyerekcipőben járó weboldalakra töltötték fel. A tartalom hatása, az olvasottság mérése foglalkoztatta, hogy miért, mitől működik másképp az írás az online világban. Mitől lesz sikeres egy weboldal? Mivel hazánkban az online marketingnek még nem volt kitaposott útja, így külföldi, főleg amerikai szakirodalom volt a forrás.

Reklámszakmai múlttal a komplex tudása már akkor megvolt, hiszen grafikus és újságíró tapasztalattal is rendelkezik. Erre az alapra építve lett marketing szövegíró és digitális marketing tanácsadó. Vidám, mosolygós, pozitív személyisége magával ragadja az embert.  Arra a kérdésre, voltak-e nehézségek a vállalkozása életében, csak annyit mond: „leckék vannak, nem nehézségek”.

Ügyfelei között nem csak nagy cégek, hanem kis vállalkozások is egyaránt vannak. Törekvése, hogy Ügyfelei saját maguk is átgondolják, milyen legyen a cégük. Megmutatja számukra a „van”-t, és innen kiindulva a cél ismeretében mutat több jól működő utat.

Mikor további célokról kérdeztem, csillogó szemmel csak annyit mondott: „life long learning! Mindig van hová fejlődni!”