Az bemutatja:
Budapest, 2017. január 26.
nap
óra
perc
mp
Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing-döntéshozóinak, vállalkozóknak! Készülj fel velünk Te is a 2017-es év kihívásaira, ismerd meg a legújabb üzleti- és marketing változásokat, trendeket! Jegyfoglalás azonnal!
KONFERENCIA SZAKKIÁLLÍTÁS KAPCSOLATÉPÍTÉS
Tudod mi hozza lázba vevőidet 2017-ben?

Negyedik alkalommal nyitja meg kapuit az ország legnagyobb éveleji, kimondottan az üzleti- és marketing trendekkel és szakmai újdonságokkal foglalkozó szakmai konferenciája kis- és középvállalkozások tulajdonosainak, marketing- és üzleti döntéshozóinak, értékesítőinek.

Az elmúlt három évben teltházas volt a rendezvény és a résztvevők között folytatott piackutatás (1263 fő, 2016.01.29.) alapján ez Magyarország legszínesebb KKV-marketing konferenciája.

Tölts csupán 1 napot azzal, hogy felkészülsz a 2017-es év üzleti- és marketing újdonságaira, változásaira és megtanulod, 2017-ban mi éri el a célközönséged ingerküszöbét, mely kommunikációs módszerek, csatornák és eszközök fognak valóban működni és melyek nem.

Vegyél részt 16 TOP-előadáson, találkozz 16 TOP-előadóval, akik saját szakmájuk nagyjai. Hallgasd meg a kerekasztal 3, milliárdos forgalmú cég vezetőjének beszélgetését. Az ő és az előadók tapasztalatai megfizethetetlen, az év elején vállalkozásod számodra sorsdöntő is lehet. Építs kapcsolatokat a szervezett networkingen és gyűjts két óra alatt annyi partnert, amennyi akár az egész évre is bőséges lehet. Ha pedig mindez nem lenne elég, sétálj egyet a 40+ standos szakkiállításon, találkozz innovatív kiállítóval, ismerd meg a legújabb termékeket, szolgáltatásokat, amelyekkel idén maximalizálhatod a hatékonyságodat és profitodat. Újdonság 2017-ben is: "Milliárdosok klubja" - inspiráció-bomba három, milliárdos forgalmú cég vezetőjétől!

Gyere el, mert a konkurensed biztos ott lesz!


EZT GARANTÁLJUK, HA VELÜNK TARTASZ:
  • 16 TOP-téma, 16 TOP-előadó, 1 nap alatt. Új vevőszerzési- és vevőmegtartó stratégiák, új marketing eszközök- és megoldások, a legújabb 2017-es üzleti- és marketing trendek bemutatása.

  • 40+ standos szakkiállítás: Innovatív, hiteles marketing kivitelezők, akik érted versenyeznek. Velük közösen, 2017-ben biztos a növekedés! Most is: új termékek, új szolgáltatások mutatkoznak be.

  • Kapcsolatépítés a BNI segítségével Szerezz üzleti partnereket egész évre csupán 2 óra alatt. A tavalyi résztvevő cégek átlag árbevétele 140 000 000 Ft volt. Gyártásra, kiszervezésre, közös kampányra? – itt mindenki üzletelni, együttműködni akar.

  • Igazi kisvállalati marketing ünnep, a lehető legtöbb piaci résztvevővel. Hozzád hasonló, marketingorientált, együttműködésre kész cégvezetők, döntéshozók társaságában. Itt úgy érezheted magad, hogy otthon vagy!

  • A belépő szinte ingyen van! A jegyed árát (részletekben), a legtöbb kiállítónál levásárolhatod, beválthatod, így lényegében 0 Ft-ért Tied az egész napos tudás, tanulás, kapcsolatok, élmény és SHOW.

ELŐADÁSOK:


  • Regisztráció

    Szupergyors, várakozásmentes regisztrációval és Welcome-csomaggal várunk. Érkezz időben! Céges ajándékok, kuponok, kedvezmény jegyek és hasznos útmutató a konferencia táskában.
    A IV. Marketing Fesztivál műsorvezetője: Galambos Róbert

  • Hatásgyakorlás mesterfokon, avagy a konverziós ráta növelésének 6+1 eszköze

    Karikás Péter, KKV Consulting Kft.

    Marketingpszichológia és neuromarketing trendek 2017-re: Mi hat ránk, amikor igent mondunk? Üzleti ajánlatra, vásárlásra, ötletre, feladatra. Hogyan győzünk meg, hogyan inspirálunk, hogyan bírunk együttműködésre másokat? Miért van az, hogy két azonos tartalmú, de kissé másként előadott kérés közül az egyiket elutasítják, míg a másik meghallgatásra talál? A manipuláció mentes hatásgyakorlás 6 +1 pszichológiai elve segítségével megtudja a válaszokat.

    Az előadó tréner, tanácsadó, coach –ügyvezető partner, KKV Consulting Kft. a Grow Csoport tagja, okleveles közgazdász.

    #pszichológia #meggyőzés #neuromarketing #hatás #vásárlóiszokás

  • Álomtól álomig, avagy hogyan kapjak ideális ügyféltől ideális ügyfelet 2017-ben?

    Avidor András, National director, BNI Hungary and Slovakia

    Az ideális ügyfél kevesebb időt igényel és több profitot hozz. Baráti körében vannak a hozzáhasonló továbbá ideális partnerek számodra – a kérdés: hogyan jutok el hozzájuk és ha lehet ajánlással? Erre kapsz itt választ!

    Az előadó a BNI (Business Network International), a világ és hazánk legnagyobb üzleti ajánlásokra épülő szervezetének magyarországi igazgatója. A BNI rendszeres, szervezett üzleti találkozóival lehetőséget teremt a személyes bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok fejlesztésére.

    #kapcsolatépítés #networking #kapcsolatitőke

  • Tudatos & hatékony értékesítés stratégiája 2017-ben

    Egerszegi Krisztián, ügyvezető, MiniCRM

    Cégnövekedés, ügyfélmegtartás, hatékonyságnövelés, versenyelőny szerzése, értékesítési mátrix alkalmazása a napi üzletmenetben. Mi az az értékesítési fekete lyuk és hogyan védekezzünk ellene? Milyen eszközök állnak rendelkezésünkre, amivel az értékesítésünket rohamléptekben fejleszthetjük? Krisztián előadásában arra is kitért, hogyan növelte cége árbevételét 1Mrd Forinttal 2 év alatt?

    Az előadó a MiniCRM Zrt. ügyvezetője. Az elmúlt 15 évben több sikeres IT céget vezetett és épített fel. A MiniCRM-et több mint 600 vállalkozás használja a régiónkban, 7 nyelven érhető el. 2014-ben a Deutsche Telekom legjobb üzleti alkalmazás versenyét megnyerte a termék mind Magyarországon, mind nemzetközi kategóriában.

    #CRM #ügyvitel #értékesítés

  • Szünet

    Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal. A belépőjegyed értéke a legtöbb kiállítónál levásárolható! Nézd meg a szakkiállítás térképét és a kiállítók névsorát!

    Networking

    Irányított kapcsolatépítés a BNI Magyarország segítségével. A networking első etapja 10:15 - 11:20 -ig tart. Ez alatt párhuzamosan előadás és workshop is lesz, de a tavalyihoz hasonlóan: Akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.

    Eredményes értékesítés a gyakorlatban

    MiniCRM Workshop : Automatizált ajánlatadás és lead követés MiniCRM-mel: Törj ki az excel, a papír és az email fogságából, az eredményes és automatikus értékesítés felé. A program párhuzamosan fut a [2]-es teremben, 10:15 - 11:20 -ig. Előadó: Egerszegi Krisztián, ügyvezető, MiniCRM

    Kipróbálta és ő sem hitte el, mi történt – van élet a FB-on és az AdWordsön túl 2017-ben?

    CM Sales workshop : Milyen más lehetőségek vannak, ha a megtérülés a cél? Sok az eszköz, de hogyan kombináljuk őket? Online marketing esettanulmány, konkrét számokkal. Előadó: Bukodi-Staller Bernadett, a Central Médiacsoport (NLCafé, 24.hu, Startlap, stb.) digitális hirdetési tanácsadás-vezetője. A program párhuzamosan fut a [2]-es teremben, 11:45 - 12:30 -ig.

  • A sikeres Google AdWords kampányok titka 2017-ben

    Szaladják Linda, Google AdWords szakértő, LindCom Marketing

    Mennyit változtak a Google Adwords hirdetési stratégiák az elmúlt egy évben? Mi az, ami biztos siker 2017-ben minden hirdetőnek? Hogyan hirdessünk kis büdzsével úgy, hogy nagyokká válhassunk? Nagynak látszó kampányok kis pénzből? Milyen újdonságok vannak a Google AdWords rendszerben? Bevált módszerek, hatékony Google AdWords stratégiák a jobb kampányokért kis- és nagy hirdetőknek egyaránt.

    Az előadó elismert Google AdWords hirdetési specialista. Kiemelkedő online marketing és Google AdWords tapasztalattal rendelkezik, munkáját díjazta a Google, a Magyar Marketing Szövetség és a Magyar Marketing Fesztivál 2016. évi fődíját is ő nyerte el. Az elmúlt 5 évben Linda kiemelt figyelmet fordított a kezdő vállalkozók és marketingesek oktatására, Google AdWords tréningjein több százan tanulták már meg a rendszer használatát. Szakmai konferenciák rendszeres előadója. Ügynökségét a Google beválasztotta az Acquisitions Assistance Programba, melyet a hazai ügynökségek mindössze 2%-a élvezhet.

    #adwords #remarketing #stratégia #licit #adaptívhirdetés

  • Hogyan árazzam a termékeimet 2017-ben?

    Weiser István, ügynökségvezető, Ez Design. Kreatív Stúdió

    Ha elkezdek egy céggel dolgozni, akkor először mindig az árazási stratégiájukat teszem rendbe. Ennek az az oka, hogy amíg a legtöbb marketingeszköz eredményeire várni kell néhány hetet vagy hónapot, addig az árazási stratégiád rendberakása AZONNALI EREDMÉNYEKET hoz. Nem ismerek gyorsabb és hatákonyabb eszközt a profitnövelésre mint az árazásod rendberakását. Az előadásomból kiderül, mit kell tenned árversenyben, hogyan használj fantomtermékeket? Hogyan emelj árat?

    Az előadó full szerviz szolgáltatást nyújt ügynökségével megbízóinak a marketing tervezéstől a reklámanyagaik teljes kivitelezéséig. Az elsők közt használtak videótechnológiát az online értékesítésben és kínáltak videóügyfélszolgálatot. Ügyfeleikből rekord idő alatt csinálnak piacvezetőt. Négy könyvet írt a marketing témában. Rendszeres előadója Magyaoroszág legnagyobb marketingrendezvényeinek.

    #árstratégia #árpolitika #árakció #árkedvezmény #árszegmentáció #legjobbár

  • E-mail marketing trendek, nyerő hírlevél stratégiák 2017-re

    Dely Gábor, d-code Kft., termékfejlesztési vezető

    Hogyan, milyen technikával küldjék? Hogyan tudják növelni a megnyitási rátát? Hogyan növeljük a konverziót? Mire van szükség az összetett email marketing stratégiához, milyen eszközöket tudunk használni eredményességünk növelésére?

    Az előadó szakmai pályafutását a BBDO Budapestnél kezdte. 2011-től az Allegro Group HU Kft-nél a Vatera, TeszVesz, Grando és lealkudtuk.hu oldalakhoz tartozó e-mail marketing tevékenység stratégiai tervezése volt fő feladata. A Direkt Marketing Szövetség, E-mail marketing tagozatának elnöke.

    #edm #emailmarketing #hirlevel #megnyitasiarany #atkattintasiarany

  • Amikor az adat forintra váltható: Hatékony értékesítés smart data vonalvezetéssel

    Keleti József, Country manager, Bisnode csoport

    Vajon tudunk-e vállalkozásként adatvezérelten működni és mit jelent ez pontosan? Milyen eredmények érhetőek el az okos adatok felhasználásával az értékesítés és marketing területén? Milyen szerepe van az adatnak a kívánt célcsoport még hatékonyabb eléréséhez? Hogyan súlyozzuk a célcsoportot, hogy az 40%+ hatékonyságnövelést eredményezzen? Esettanulmányon keresztül bemutatjuk a módszertant és azt, hogyan lehet egy értékesítési kampányt még jobban kihasználni.

    Az előadó 2005 óta a nemzetközi céginformációval és cégminősítéssel foglalkozó Bisnode D&B Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, 2009 óta a Bisnode Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója és Country Managere. 2006 és 2012 között a Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információt Szolgáltatók Szövetsége (MAKISZ) elnökségi, jelenleg pedig a szervezet etikai bizottságának tagja.

    #ertekesites #adatbanyaszat #bigdata #smartdata

  • A branding 5 alappillére: Hogyan építs márkát kisvállalkozásként 2017-ben?

    Mészáros Róbert, branding tanácsadó, BrandBirds

    A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy szemlélet, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Az elmúlt évek bizonyították, hogy kis magyar cégek is építhetnek erős márkát, amellyel komoly piaci előnyt szereznek. Az előadásban a branding 5 alappillérét mutatom be gyakorlati példákkal, mellyel megalapozhatod a saját márkádat: márkaháttér, márka látványvilág, márka kommunikáció, márkapercepció, márkaélmény.

    Az előadó a BrandBirds, független branding tanácsadó márka társalapítója és a Látványügynökség alapítója. Közel 20 éve vállalkozó, testközelből ismeri a magyar kis- és középvállalkozások gondolkodását, lehetőségeit, korlátait. Grafikusként kezdte pályafutását, felépítette saját ügynökségét, mely máig olyan márkáknak dolgozik, mint a Lipóti Pékség, KDB Bank, GEERS, Andió, Váróczi Üzletberendezés, Patóhegyi Borházfalu. Küldetése a hazai innovatív vállalkozók segítése branding területen. Hisz abban, hogy a márkaépítő vállalkozók jobbá tehetik a világot.

    #branding #markaepites

  • Ebédidő

    Irány a Lurdy Ház éttermi része, ahol mindenki megtalálja a számára ideális ételt. Burger House, IL Treno, Mc Donald's, Mami konyhája, kínai és thai étterem, Toscana étterem, Fornetti-pékség, Pogi sarok, Semiramis kávézó.

  • A Magyar Marketing Fesztivál Díj kiosztása

    A rendezvényen kiosztásra kerül a Magyar Marketing Fesztivál Díj egyéni és társasági kategóriában. Ezt a díjat annak a szakmai szakértőnek vagy döntéshozónak, illetve társaságnak ítélik oda, akik előző évi munkásságukkal sokat tettek a kkv-marketing-szakma fejlődéséért, megítéléséért, és hatással voltak a kkv-piac fejlődésére is.

    Networking

    Irányított kapcsolatépítés a BNI Magyarország segítségével. A networking első etapja 13:10 - 14:15 -ig tart. Ez alatt párhuzamosan előadás és workshop is lesz, de a tavalyihoz hasonlóan: Akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.

    IT technológia 2017 a marketing döntéshozók számára

    ASUS Workshop a virtuális- és kiterjesztett valóság világáról. Hova tart az IT, és hogyan segíti az ASUS eszközei a jövőbe mutató üzleti életet? A program párhuzamosan fut a [2]-es teremben, 13:10 - 14:15 -ig. Előadó: Gyepes Máté, marketing vezető

  • Személyes brandépítés és az üzleti bizalom 2017-ben

    Tonk Emil, Üzleti Akadémia, a Marketing Szövetség alelnöke

    Mit jelent a profizmus? Mit jelent a lojalitás, és mi az értéke? A „ hozzáadott érték”, a brand képviselete – a személy szerepe? Ha mi vagyunk a cég és a termék „arca” – a felelősség? Kik az igazi brand építők a vállalkozásban? A profik értenek a bizalom építéséhez? Hogyan legyünk igazi hozzáértők a tárgyalásaink során? Mit jelent a felkészülés? Hogyan építsük a személyes márkánkat? A személyes márka és a cégmárka harmóniája? Hogyan építsünk fel bizalmat és milyen eszközökkel?

    Az előadó a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója és 25 éve ügyvezető alelnöke, az Üzleti Akadémia vezetője, 2010 óta tagja a világ 20 legjobb üzleti előadójának. Az Üzleti Patika könyvsorozat szerzője. Az egyik legismertebb, legkedveltebb és leghitelesebb magyarországi szaktekintély marketing- és személyes értékesítés területén. Címzetes egyetemi docens, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Mottója: „Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”

    #szemelyesmarka #uzletibizalom #lojalitas #cegharmonia

  • YouTube kampány nekem? - Modern véleményvezérekkel a vállalkozásunk sikeréért

    Hernádi Gábor, Ügyvezető, Starnetwork; Szek.org elnökségi tag

    A videómarketing már az e-kereskedelemben is egyre jelentősebb szerephez jut, az influencer-marketing pedig a médiapiac legkeresettebb slágerterméke. A YouTube vloggerek egyedülálló eléréssel rendelkeznek a 13-17 és a 18-25- ös célcsoportban, illetve egyre szélesebb réteget érnek el a 25-34- es korosztályban is. Az ő népszerűségük, hitelességük brandünk építésében, forgalmunk növelésében is segítségre lehet.

    Az előadó marketing szakirányos közgazdász végzettségű. A Star Network YouTube partnerhálózat és a HD marketing, online marketing ügynökség, ügyvezető-tulajdonosa valamint a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért alapító és elnökségi tagja. A Star Network a világ 100 legnagyobb YouTube ügynöksége között számon tartott (MCN) partnerként számos hazai Youtubernek és cégnek segített már sikerre vinni csatornájukat, növelni bevételeiket és megvédeni szerzői jogaikat.

    Meghívott, hazai Youtube-sztárok a Star Network standjánál (#19)

    Csizmadia Gabriella az ország egyik legnépszerűbb női vloggerévé növi ki magát: már több, mint 100 ezer feliratkozóval rendelkezik a csatornája, ahol szépségápolási tippek, HAUL videók, és az aktuális kedvencek bemutatása mellett vlog típusú tartalmakat is készít. Ezekben a videókban kihívásokat teljesít, nézői kérdésekre válaszol, vagy éppen személyes élményeiről mesél a közönségnek. Fiatal kora ellenére olyan közismert márkákkal dolgozott együtt szponzorációk kapcsán, mint a MasterCard a Perfect Nails vagy a Lifestyle Shop. Zsidákovits Dávid, vagyis ZsDav az általános iskolások körében az egyik legnagyobb népszerűségnek örvendő YouTube videós, gameplay csatornáját több, mint 200 ezer feliratkozó követi. Dávid rajongói folyamatosan követelik tőle a személyesebb, vlogos tartalmakat, így az átláthatóság kedvéért 1 hónapja VlogDav néven ezeknek a videóknak külön csatornát indított, ahol a Cartoon Network és a Magyar Villamos Művek számára is készített szponzorált tartalmat.

    #youtube #videomarketing

  • Vállalkozás 3.0 - Kkv-marketingépítési trendek és technikák 2017-re

    Varga-Tarr Sándor, marketingvezető, Számlázz.hu

    Digitális átalakulás, e-számla, marketing automatizáció. Ilyen és ehhez hasonló hívószavakkal nap mint nap találkozhatunk, de kérdés, hogyan függenek ezek össze a sikeres vállalkozás építésével? Napjainkban olyan digitális paradigmaváltás zajlik, amely nem egyszerűen eszközökről, hanem az azokat megteremtő vállalkozói szemléletről szól. Azok a cégek, amelyek megértik, miért és hogyan történik ez az átalakulás a vállalkozói szektorban, valamint gyorsan adaptálják az új technológiai lehetőségeket üzleti sikereik érdekében, olyan előnyre tehetnek szert, amelyet a lassan reagáló versenytársak csak nehezen hozhatnak be. Az ezzel összefüggő marketing trendekről és technikákról szól az előadás.

    Az előadó a DBH Group marketing- és kommunikációs stratégiáját vezette öt európai országban, innen érkezett Magyarország vezető online számlázójához, ahol elsősorban az üzletfejlesztést szolgáló márka-stratégiáért, illetve a marketing- és kommunikációs folyamatokért felel. A reklámügynökségi, nonprofit és piaci tapasztalatokkal egyaránt rendelkező szakember fő érdeklődése a startup-kultúra, és az értékteremtés.

    #cegvezetes #marketingepites #marketingautomatizacio #vallalkozoiszemlelet

  • Szünet

    Irány a szakkiállítás, ismerkedj meg innovatív kiállítókkal, új termékekkel és szolgáltatásokkal.
    Kiállítanál? 1 nap alatt 1 évnyi ügyfeled lehet. Itt az ajánlatunk, olvasd el!

  • 2017: paradigmaváltás a közösségi marketingben?

    Lévai Richárd, RG Stúdió Kft.

    A közösségi marketing ma már egy megszokott megoldás a legtöbb cég életében. Azonban a hétköznapinak tűnő platformok szépen csöndben megváltoztak, a felhasználói szokások átalakultak. Ez pedig a teljes online marketingre hatással van. Hirdetések, chat robotok, weboldalak... Milyen újdonságokra kell készülni, és milyen változásokra kell felkészülni a következő hónapokban? Facebook-marketing újdonságok és trendek 2017-re.

    Az előadó közösségi marketing specialistája. 1999 óta foglalkozik online marketinggel. Rendszeresen hívják konferenciákra előadni, a saját tréningjei teltházasak. Szakértői véleményét kikérte már többek között a TV2, az RTL Klub, az Info Rádió, a Petőfi Rádió, és az Index.hu is. Gyakran kérik tanácsát kis- és nagyvállalatok mellett ismert médiaszemélyiségek is. Az elmúlt évek során több száz kampány, weboldal és céges Facebook-oldal sikeres kivitelezésében segédkezett.

    #facebookmarketing #facebookhirdetes #chatrobot #kozossegimedia

    Networking

    Irányított kapcsolatépítés a BNI Magyarország segítségével. A networking első etapja 14:55 - 16:00 -ig tart. Ez alatt párhuzamosan előadás és workshop is lesz, de a tavalyihoz hasonlóan: Akik "Kapcsolatépítő" vagy "VIP" jeggyel érkeznek, az előadások hanganyagát mp3-ban, utólag letölthetik, így nem maradnak le semmiről, miközben új partnerekre találnak. A program a [4]-es teremben lesz.

  • Milyen trend határozza meg a tartalommarketinget 2017-ben?

    Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll Kft.

    Már nem kérdés, hogy a content marketing működik: a nemzetközi esettanulmányok után hazai példák is mutatják, hogy a nagyvállalatok mellett a kkv-k is sikeres tartalommarketing-kampányokat futtathatnak. Ideje a második lépcsőre lépnünk: nem elég a tartalom, mert azt mindenki más is gyárt. Folyamatokba, stratégiába és tölcsérbe kell irányítanunk mindent, amit a cégünk tartalomként előállít. 2017-ben a content marketing elfoglalja méltó helyét Magyarországon.

    Az előadó a Kreatív Kontroll Kft. piacvezető szövegíró és tartalommarketing-ügynökség vezetője. Ők adják ki az egyetlen európai nyomtatott tartalommarketing témájú magazint, a Kontentet is. A szövegíráson, tartalomfejlesztésen túl sikeres tréningcégként is működnek. Kisvállalatoktól egészen nagyvállalatokig dolgoznak. Legfrissebb díjuk a Magyar Marketing Szövetség által megítélt gyémántdíj, melyet a Sodexo inbound marketing funnelje miatt kaptak, de mivel havonta közel 150 ügyfélnek adnak le anyagokat, a havi 3000 oldalnyi szöveg és a tréningek kapcsán szélesebb piaci palettát ismertek meg.

    #szovegiras #tartalommarketing #contentmarketing

  • E-kereskedelmi trendek 2017

    Zajdó Csaba, Shoprenter, ügyvezető

    Az internetes értékesítés világa gyökeres átalakuláson ment keresztül az elmúlt években, de mindez semmi azokhoz a változásokhoz, amik a következő években fogják elérni. Előadásomban a legfontosabb trendekről fogok beszélni, és arról, hogy ezen trendek hogyan fogják befolyásolni a magyar KKV-k életét.

    Az előadó a Webshop Experts, a ShopRenter és az OptiMonk alapítója. A teljes körű webáruház rendszert nyújtó ShopRenter 2011-ben alakult azzal a céllal, hogy segítsen a magyar kis- és középvállalatoknak kihasználni az elektronikus kereskedelemben lévő óriási lehetőségeket. A ShopRenter jelenleg több mint 2000 aktív webáruház informatikai és marketing hátterét biztosítja, így élő bizonyítéka annak, hogy egy induló startup hogyan válhat pár év alatt saját iparágában meghatározó tényezővé. A ShopRenteres webáruházak évről évre nagyszerű eredményeket élnek el az Ország Boltja versenyen. A 2016-os kiírásban 7 első helyezést gyűjtöttek be azok a webáruházak, amelyeknek a hátterét a ShopRenter biztosítja.

    #ekereskedelem #webshop

  • Hogyan építheti egy kisvállalkozás márkáját a honlapja 2017-ben?

    Nagy Barna, ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

    Kisvállalkozóként vonzóak szeretnénk lenni a célcsoportunknak. Azt szeretnénk, hogy megjegyezzenek minket, és magasabb árat is hajlandóak legyenek kifizetni azért, amit mi kínálunk. Arra törekszünk, hogy a saját kis közönségünkben olyan presztízsünk legyen, mint a nagy nemzetközi márkáknak. De milyen eszközeink vannak erre, ha nincs végtelen büdzsénk? Na és milyen szerepe van ebben a céges honlapunknak? Hogyan lehet az az iparág legvonzóbb oldala?

    Az előadó stratégiai tervező, a kisvállalati márkaépítés nagy szószólója. A Kreatív Vonalak Kft. társalapítója és 14 éve vezetője, a Debreceni Egyetem arculattervezés kurzusának kialakítója és oktatója, szakmai konferenciák rendszeres előadója. Az általa formált csapat legnagyobb erőssége, hogy számos szakterület tudását köti össze a harmonikus és erős márkák kialakításának érdekében. Munkásságukat számos szakmai elismerés fémjelzi. Többek között 24 „Év Honlapja” elismerés birtokosai, Háromszoros Pakk csomagolásdizájn-díjasok, közte az „Év csomagolása 2015” elismeréssel, valamint 8 KKV Marketing Gyémánt, köztünk a Leghatékonyabb tervező díj birtokosai. Debrecenből indulva 8 ország több mint 98 városába terveztek már.

    #weboldal #webdesign #arculat #honlap

  • SEO (keresőoptimalizálás) trendek 2017-re

    Éles László, weblap technikai szakértő, Infoartnet Kft., Seosiker.hu

    Jelentős összegeket kell elkölteni, ha valaki reklámmal szeretné javítani a megtalálhatóságát. A Facebookon azért fizetünk, hogy a saját követőinket elérjük, a Google Adwords feneketlen kút, ha a konkurencia is ott van. A fejlesztők 2017-ben egyre drágábbak lesznek. Alkossunk együtt stratégiát, hogy kevesebb pénzből is látható weboldalt építsünk! Az előadás és a mellé adott útmutató kézen fogva kísér végig a következő éven.

    Az előadó üzleti informatika területén szerzett közel 20 éves tapasztalattal segíti ügyfelei elektronikus megjelenését. Keresőoptimalizálás és rendszerintegrációs témakörök rendszeres előadója. Csapata alkotta a Seosiker.hu népszerű, keresőoptimalizálási eszközt. A SeoSiker egy - a hazai piacon egyedülálló és hiánypótló - digitális mérőeszköz, amely a 2013-tól 'Az Év Honapja' online kommunikációs versenyben kiváló segítőtársa a szakmai zsűrinek.

    #seo #keresoptimalizalas

  • Nyereménysorsolások

    Hagyományt követve a kiállítók, partnerek, szponzorok által felajánlott nyeremények kisorsolása.

  • Milliárdosok Klubja

    3 cégvezető - inspiráció, sztorik, tanulságok

    Első alkalommal hívjuk életre ezt a kerekasztal-beszélgetést, ahol ma már milliárdos céget vezető sikeremberek mesélnek arról, hogyan kezdték? Milyen nehézségekkel néztek szembe és azt hogyan oldották azokat meg? Milyen holtpontok voltak és mik segítették át őket? Minek köszönhető, hogy ma itt tartanak? Fejlődésről, cégvezetésről és sikerről - őszintén.

    Cégvezető #1 : Biros Levente, Online Márkaboltok

    A céget 1997 februárjában, pont 20 éve alapították meg családi vállalkozásként. Egyre növekvő forgalmak, gyors felfutás, folyamatos ingatlan beruházás, bővítés, korszerűsítés jellemezte a kezdeti és az azt követő éveket. Bevallása szerint egyszer közel járt a csődhöz mire rájött, nem csak a cégében, hanem a cégén is kell, hogy dolgozzon. Ma már belátja, hogy abban az időben mindent fejlesztett csak a saját szakmai, vezetői, gazdasági ismereti fejlődését nem tartotta szem előtt. Idei árbevételük 2.3 Milliárd Ft -ra várható és rendkívül nyereségesek és többek közt igazgatók bevonásával tette irányíthatóvá a céget. Víziója: "Mindig, Többet, Adni!" Most még egy nagy durranásra készül és erről a Marketing Fesztiválon beszél először. Egy, az onlineMárkaboltban már jól bevált, növekedésüket folyamatosan biztosító marketing eszközről van szó, amely más webáruházak számára való ingyenes használatba adásával, forradalmasítani kívánja a Magyar kkv. cégek közötti együttműködést. Levente beszélni fog sikerről, nehézségekről, felemelkedésről...MEGFIZETHETETLEN tanácsok fognak elhangozni.

    Cégvezető #2 : Szabó András, iData Kft.

    Szabó András a GPS-es nyomkövetéssel foglalkozó iData Kft. egyik alapító tulajdonosa. 2015-ös árbevételük 1.1 Milliárd Ft. Az elismert vállalkozás stratégiai igazgatójaként a cég üzleti stratégiájának menedzselése mellett feladata a Business Intelligence fókusz kialakítása. Munkája mellett a Budapesti Műszaki Egyetemen oktat. Az iData Kft. terméke az iTrack GPS Nyomkövető Rendszer, melyet több mint 2000 cég mintegy 20 ezer gépjárművében használnak. A folyamatos és stabil növekedés többek között az ügyfélközpontú és prémium minőségű termékfejlesztésnek köszönhető, mely az iData Kft. 11 éves sikertörténetének az alapja. A céget és termékeit nem csak a növekvő elégedett ügyfélszám ismeri el, az elmúlt években számos rangos hazai és nemzetközi díjat kapott az iData. Szabó András 2015-ben elnyerte az Év Fiatal Vezetője díjat, az iData pedig többek között Üzleti Etikai Díjjal, Az év intelligens vállalata elismeréssel, a Magyar Marketing Szövetség kitüntetésével, a Telekom Üzleti Appok versenyének különdíjával büszkélkedik. A vállalat egymást követő három évben is a Deloitte Technology Fast 50 listáján szerepelt és olyan kiemelkedő nemzetközi díjakat is kapott, mint a Red Herring Európa Top 100 cége elismerés, vagy a SAP Quality Awards Silver díja.

    Cégvezető #3 : Elek Márton, Borháló borkereskedések

    Elek Márton a 2010-ben induló szentendrei borkereskedés társtulajdonosaként a folyóborkereskedés megreformálásával és a marketing tudatos használatával 5 év alatt 50 egységből álló franchise rendszerben működő cégcsoportot épített társaival. A mostanra 1 milliárdos árbevételű csoport idén 30%-kal tervezi bővíteni egységeinek számát és meg fog jelenni legalább egy külföldi piacon. Mindezt azután, hogy 2015-ben majdnem bedőlt a cég... Elek Márton külsősként érkezett a borkereskedelem területére. Előző vállalkozása a Geppetto belsőépítész iroda, melyet szintén elsők között tart nyílván saját területén a szakma. A közös bennük az, hogy első a vevői élmény biztosítása, a személyesség, közösség építés és az élet élvezetének elérhetővé tétele szélesebb csoportok számára. Ezt a szemléletet jutalmazta 2016-ban az év kereskedője díj odaítélésével a MasterCard ügyfélélmény kategóriában, vagy 2015-ben és 2014-ben a Franchise Szövetség innovációs díjával. Márton mint mindig, most is izgalmas nézőpontot ad egy vállalkozás küldetéséről, értékéről, nehézségeiről.

ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS:
A nap folyamán három alkalommal megnyitja kapuit a Networking terem, hogy hozzád hasonló gondolkozású vezetők és döntéshozók, szervezett kereteken belül megismerkedjenek Veled és egymás üzleti partnereivé válhassatok. Akár már a következő héttől...

Partnerünk a BNI Magyarország, hazánk vezető networking szervezete. Felkészült csapatuk mindent megtesz azért, hogy elégedett, több tucat névjeggyel és jóízű beszélgetésekkel távozz a kapcsolatépítés arénájából.

A networking terem igénybevételéhez "Kapcsolatépítő"-jegy szükséges, amely pár ezer Forinttal igaz drágább, mint a hagyományos jegy, viszont a többlet értéke gyakori pénzben nem határozható meg. Ahogyan tavaly, a "Kapcsolatépítő"-jeggyel rendelkezők megkapják a párhuzamos előadások hangfelvételét is, így miközben új partnerekre találnak, nem maradnak le a két párhuzamos előadásról.


SZAKKIÁLLÍTÁS:
Találkozz a magyarországi KKV-szakma innovatív, vezető képviselőivel a IV. Magyar Marketing Fesztivál szakkiállításán. 40+ stand (szolgáltatók, gyártók, tanácsadók) várnak arra, hogy megmutathassák terméküket, szolgáltatásokat Neked, együttműködhessenek cégeddel 2017-ban.

A belépőjegyed ára részleteiben, és a legtöbb kiállítónál levásárolható, így gyakorlatilag 0 Ft-ért jössz az egész napos rendezvényre. Tudsz ennél jobb ajánlatot?

Ha az előadások és a networking nem csillapítaná üzleti éhségedet, itt garantáltan érdekes beszélgetéseket folytathatsz a felkészült kiállítókkal, és nem csupán ötletekkel, hanem konkrét, együttműködési ajánlatokkal térhetsz haza.

KIÁLLÍTANÁL? NÉZD MEG AJÁNLATUNKAT!


VIP LOUNGE:
A korábbi visszajelzések alapján megálmodott exkluzív különterem azoknak, akik a konferenciákon is luxust keresik.

A VIP Lounge különterembe (1-es terem) csak a VIP belépővel rendelkező vendégeink léphetnek be. A teremben kényelmes ülőgarnitúra, korlátlan koktélszendvics, pezsgő, szénsavas- és rostos üdítő; valamint dedikált hosztesz személyzet gondoskodik arról, hogy VIP vendégeink a lehető legnagyobb kényelemben töltsék itt idejüket.

A VIP Lounge belépéshez vásárolj "VIP belépőt", amely mellé 6 hónapos Piac és Profit előfizetést + az előadások MP3 felvételét kapod meg.

5 ÉRV, HOGY NE HAGYD KI IDÉN SEM
Minden évben, legelsőként a Magyar Marketing Fesztiválon hallhatóak az adott év legújabb, legsikeresebbnek ígérkező üzleti- és marketing TRENDJEI.
A Magyar Marketing Fesztivál KIHAGYHATATLAN! Az ország egyik legnagyobb, legjelentősebb kkv-marketing rendezvénye, amit már másolni is próbáltak.
Az előadások mellett kiállítók is várnak, és új üzleti kapcsolatokat szerezhetsz a NETWORKING teremben.
A III. Magyar Marketing Fesztiválon 140 000 000 Ft átlagos árbevétele volt a résztvevő cégeknek. Céltudatos, marketing-orientált, fejlődni vágyó klassz társaság – olyanok, mint Te, és a vezetőid, üzlettársaid.
Évente csak egyszer, teltházzal, idő előtt elfogyó jegyekkel. Aki számít a hazai Kkv-piacon, az ott lesz. A konkurensed biztos ott lesz, ne hagyd előnyhöz jutni!
HELYSZÍN
HELYSZÍN
Lurdy konferencia központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és mindent kielégítő éttermi szint. A IV. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia-központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.
Lurdy konferencia központ
Ingyenes felszíni parkoló, tágas fedett parkoló, könnyű megközelítés, változatos és mindent kielégítő éttermi szint. A III. Magyar Marketing Fesztivál helyszínét ezúttal is a Lurdy Konferencia-központ biztosítja.
Megközelíthető: Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg. Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg. HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra. Parkolási információk: A külső parkolóban az első 3 óra ingyenes, illetve a parkolójegynek a rendezvényközpontban történő érvényesítését követően tovább 8 óra ingyenesen vehető igénybe. A mélygarázsban az első 2 óra díja 100 Ft, ezt követően óránként 100 Ft a parkolási díj.


FOGLALD LE HELYED MOST:
Válaszd ki, melyik típusú jegyet szeretnéd lefoglalni és kattints az [Ezt a jegytípust választom] gombra! Az adatok megadása után kattints a Megrendelés gombra. Automatikusan egy díjbekérőt fogunk küldeni, amely összeg rendezése után pedig küldjük a számlát. A helyek száma idén is korlátozott!

Idén is az alábbi jegytípusokból választhatsz:
A "Kapcsolatépítő" jegyek idő előtt elfogytak, a Networking terem betelt. Ha többet akarsz, válasszd a VIP jegyet VIP Lounge belépéssel!

Lemaradt? Írjon ide, hátha maradt még 1-2 jegy! info@marketing112.hu

KIEMELT PARTNEREINK:
PARTNEREINK:
© 2013-2017 - Miklovicz Norbert, Marketing112 | STANDFOGLALÁS: +36 70 8815-112 (Standtérkép) | e-mail: info@marketing112.hu
Jogi és adatvédelmi nyilatkozat | Konferencia szabályzat | Hivatalos blog | Oldalt programozta: Honlapmenedzser.hu